Deze zou er wel bij passen:
Tudor BB Chrono panda
Jij kunt niet zonder een TAG en een Squale en die Seamaster zal het nest ook wel niet verlaten, dus 3 stuks ga je niet redden vrees ik
Dit is het op dit moment…
Sinds ik hier rondfiets zijn er een stuk of 15 bijgekomen en geen vertrokken. En dat gaat ook niet gebeuren.
Waarom zou ik?
Het meeste is tientjeswerk ,en ik vind ze allemaal leuk.
De eerste die gaat vertrekken is de Pulsar denk ik.
Richting de vuilnisbak.
Ben er ook bang voor…
Ja heerlijk maar vrij groot, ik ben van de dunne pols.
Dat is inmiddels een HF classic. Het is helaas niet toegestaan om die ooit weg te doen
En wat zijn jouw zelfopgelegde beperkingen om de verzamelgenen in bedwang te houden?
Bitter weinig eigenlijk. Ik wil niet meer boven 37mm kasten gaan, en wil me eerder beperken tot de net niet te voor de hand liggende merken, zonder de al te obscure microbrands op te zoeken. Ik koop nog 1 modern horloge, en dan ga ik voor vintage waarvan genoeg info te vinden is om geen kat in een zak te kopen.
Gelukkig hebben we dan ook nog de portemonnee die ergens aan de rem trekt als de bodem in zicht dreigt te komen
Dan zal ze, als de batterij plat is, ingegoten gaan worden in epoxy.
Dan kan ze nog ergens de schoorsteenmantel gaan sieren.
Nou ja , wilde weg,
meestal niet meer dan 2 horloges per week.
Meestal ook niet minder trouwens .
Ach joh, ik heb alleen maar oude meuk, is geen drol waard
Less is more. Anders zie je door het bos de bomen niet meer.
Éen van de eerste reacties hier, spreekt van zeven en daarna upgraden. Ik denk dat die strategie de collectie fris houdt.
Welk modern horloge wordt dat als ik vragen mag?
Dat mag zeker. Daarvoor is het een forum . Als ik weer geen gekke kuren krijg word het een tank. Een solarbeat of gewone must, daar ben ik nog niet over uit. Mogelijk deze:
Hoe gaaf is deze toch! Elke keer ik ‘m zie… straks wil ik zelf nog eentje
Zo jammer dat er moet gekozen worden tussen ofwel de volledig zwarte plaat, ofwel de koddige geblauwde wijzers. Wel begrijpelijk natuurlijk
Heel mooi inderdaad!