Na mijn Breitling Blackbird big date die net verkocht is ( ) ben ik wat aan het opruimen met de intentie van less is more…
Ik heb hier nog drie heel bijzondere Omega’s liggen waarvan ik er zeker twee ga wegdoen, maar ik zou er wel eentje aan de dochter willen schenken.
Heb er haar nog niet over gesproken want het zou een verrassing moeten zijn.
Haar pols is niet al te groot, om jullie een idee te geven, ze kan een Datejust dragen, maar groter gaat niet mooi of elegant zijn. Ze is 27.
Welke van de drie zou de meeste kans maken dat het mooi past én het mag er ook ( ik weet het dit is moeilijk ) niet al té vintage uit zien,
Ik zou het met haar bespreken en haar laten kiezen, ik denk dat dat ook een hele leuke verassing is. Misschien hecht ze zelf meer aan een bepaald horloge niet omdat ze die mooi vindt, maar omdat je die het meest hebt gedragen of typerend is voor jouw eigen stijl. Het is ook volledig afhankelijk van haar eigen stijl wat beter bij haar zou kunnen passen, en ik denk dat jij dat beter zal weten dan wij.
Dit is zeker geen verkapt verkoopstopic hoor.
Wat ik wil verkopen geraak ik zonder moeite kwijt.
Ik denk dat er hier al ergere dingen gepost zijn.
Lees het audio topic er maar es op na.
Ze heeft in het verleden al es een Datejust met tapestry dial gekregen en is daar dolgelukkig mee.
Maar iets groter dan 36 mm kan haar pols echt niet hebben.
Puur op grootte zou ik gokken op die Octagonae Seamaster, die is het kleinst.
De langwerpige vind ik persoonlijk het mooiste, dat is de kleine versie van de MC2400.
Ik zal langs mijn neus weg es polsen. Dan is het voor haar Kerstmis, dus nog tijd genoeg.
Als ze geen voorkeur heeft zet ik ze alle drie te koop en de laatste die blijft is het dan eh
Lief gebaar. Maar je geeft haar natuurlijk wel een horloge dat jij mooi vindt. Misschien alledrie verkopen en met de opbrengst, sámen met haar, iets uitzoeken waar zij echt helemaal voor gaat? Mocht dat voor jou geen optie zijn, dan nummer één. Die ziet er wel vintage, maar het minst gedateerd uit.
Ja maar ze is opgegroeid tussen de horloges van papa en zo eentje schenken is natuurlijk persoonlijker.
Ik heb mijn schoonzoon es een Breitling Chronomat cadeau gedaan - die sprong een gat in de lucht van plezier en verbazing. Maar ja, ik heb maar één pols, en mijn vader zaliger zei dat je ook plezier kan putten uit de kunst van het geven. Niet steeds willen krijgen….
En uiteindelijk, ik ben geen farao, ik ga niets meenemen voor later …