3 piece collection by Jaeger-LeCoultre voor elke gelegenheid

Ik vind JLC duur en de ontwerpen zijn naar mijn mening niet zo bijzonder. Daarom zou ik met m’n centen bijna altijd elders gaan. Uitzondering is de Reverso; dat ding is cool. Maar waarschijnlijk te dressy voor veel gelegenheden.

Denk wanneer je deze drie kan betalen er wel ruimte is voor een rubber bandje op de Polaris hoor.

2 likes

Prachtig, polaris wel in blauw dan voor mij. Houd ik wel mn hulk voor wat beukwerk.

Apart van elkaar stuk voor stuk schitterende meesterwerkjes. Echter niet de perfecte 3 piece collectie voor mij in deze samenstelling. Ik mis echt een sportief horloge op rubber of staal.

Schitterend merk, mooie klassieke creaties :ok_hand:

Zeker weten v.w.b. klassieke of dress watches

Jlc zeker boven Rolex en IWC.
Mijn keuze voor een 3 piece zou zijn,
Jaeger-LeCoultre-Master-Compressor-Diving-Automatic-Navy-SEALs-Watch-11


1 like

Ik kan alleen bij die middelste met witte dial het smiley/clown gezicht niet unseeen (weet niet of dat een woord is maar je snapt wat ik bedoel)

Je hebt m ook met zwarte dail. :face_with_raised_eyebrow:

@RLC kiest dus dit:

Boven dit:

Dan nog zie ik een smiley. Ik heb ooit deze Tissot gehad. Toen ik zag dat de dial op een smiley leek is het horloge meteen in de verkoop gegaan…

Dan moet je niet gaan voor de Geographic maar beter voor deze zonder smiley.

Dan nog zie ik een Pingu…:sweat_smile:

image

Er zijn mensen die hun vak ervan gemaakt hebben, om dit soort associaties uit je hoofd te praten, maar je moet er wel voor open staan. :clown_face::penguin::dizzy_face:

Reverso - die als eerste…