Deze 3 prachtige horloges heb ik verkocht om budget vrij te maken (met wat extra inleg) voor:
Wie zou zoiets ook doen en wie geeft de voorkeur aan drie mooie (voordeligere) horloges?
![]()
lijkt me een prima optie, beetje upgraden zo af en toe ![]()
In dit geval een mooie upgrade vind ik!
Ik geef je helemaal gelijk. Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.
Ja, helemaal mee eens. Ben daar zelf nu ook mee bezig (lukt nog niet erg).
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Ik zou persoonlijk niet voor die Longines hebben gekozen, maar om wat te verkopen (in mijn geval bijna diezelfde Seiko’s) om ruimte vrij te maken voor wat anders is een prima idee.
Heb jij al een leuk model in gedachten dat hevelt zou willen?
Dank je en succes met jouw toekomstige verkoop/aankoop …
Ik niet want de horloges die ik dan verkoop zou ik later weer terug willen kopen ![]()
yep zou ik ook doen…
Als je meer diversiteit in je collectie wilt, zijn drie goedkopere horloges de betere optie. Ga je juist voor kwaliteit, dan is de Longines duidelijk een grote stap omhoog ten opzichte van de drie andere horloges. Niks ten nadele van je Seiko’s en Lorier, dat zijn hele leuke horloges voor het geld, maar de Longines zit in alle opzichten in een ander speelveld.
Als je bij de Longines merkt dat je toch wat meer variatie mist, kun je altijd extra bandjes aanschaffen. Op staal of op een band geeft het horloge een compleet andere look en draagervaring, waardoor het alsnog voelt alsof je twee horloges hebt ![]()
Veel plezier met je NA!
Dat is idd een risico ![]()
Dank je, ik heb idd al een leren en zijgdoek band besteld. De Longines heeft een systeem dat je de stalen band gemakkelijk los koppelt!
Absoluut geen zonde van deze mooie upgrade!
Ik zou de speedtimer hebben gehouden en de andere twee mogen plaats maken voor de Longines. Ik vind het wel fijn om een quartz in de collectie te hebben als grab and go.
Never nooit nie.
Kwaliteit over kwantiteit.
Mee eens.
Je kunt er maar één tegelijk dragen, en deze longines is een hele fijne! Gefeliciteerd ![]()
Netjes.
Ja hoor meerdere eruit voor een hele mooie upgrade is zeker iets waar ik geen moeite mee zou hebben.
De Sarb had ik echter niet laten schieten. Ik had wat anders dan uitgezwaaid of de input die je met het behouden van de Sarb misloopt van de bankrekening plukken en inleggen.
Je hebt wel echt een hele mooie binnengehaald zeg, Gefeliciteerd.
Ik draag m’n G-shock vaak. Naarmate ik wat meer horloges had bleef de Speedtimer meer in de la. De Sarb017 en Lorier GMT droeg ik best vaak. De Zulu time voelt met z’n groen zwart en goud als een vervanger van die twee…