Gewoon omdat het merk het verdient.
Citizen maakt ook mooie moderne automaten.
Voor de klassieke techniekliefhebber.
(Foto’s van internet en forumleden (weet niet meer van wie ,dus ik reken op goedkeuring ))
Enjoy!
Gewoon omdat het merk het verdient.
Citizen maakt ook mooie moderne automaten.
Voor de klassieke techniekliefhebber.
(Foto’s van internet en forumleden (weet niet meer van wie ,dus ik reken op goedkeuring ))
Enjoy!
Wat is het typenummer van de onderste?
Inderdaad! Vooral de laatste video ik persoonlijk erg gaaf!!
Eerlijk gezegd heb ik bij alledrie een slabbetje nodig, mooie uurwerken! Ik zou graag meer foto’s zien!
Hmm, nu ik de productpagina gezien heb vind ik hem al een stuk minder mooi.
De vorm van de kast staat me niet aan, en de crownguard is te groot.
Ik vind het een prachtig horloge, en dan nog eens een dubbele AR coating…
Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag?
Prachtige horloges. Ik ben een enorme Seiko liefhebber maar ben aan het overwegen eens een Citizen aan te schaffen.
Mooi maar wel aan de prijs.
De crownguards daar zou ik de slijptol op zetten.
De middelste vindt ik het mooist.
groetjes Lenno
Ik was eigenlijk ook nogal verbaasd over de prijs van de laatste foto. Ik gokte op iets meer dan mijn Nighthawk…
Als je de Grand Touring irl zou zien of om de pols zou hebben verbaasd het je dat hij niet meer kost😎
Geluk gehad, in Duitsland op de baai tegen gekomen.
Citizen is, zeker in vergelijking met Seiko en ook Oriënt, een tikje ondergewaardeerd. Ook hier op ons forum lijkt het wel.
Ik zou wel zo’n Citizen eco-drive willen. En dan zou ik twijfelen tussen een Citizen of een Casio Oceanus. Maar zo een soort horloge zou ik er best eens bij willen hebben.
Over onderwaardering gesproken, Citizen heeft het dunste lichtaangedreven horloge ter wereld.
En bijna niemand (lijkt) weet het.
http://www.ablogtowatch.com/citizen-eco-drive-one-watch/
Enjoy
Zo dun dat het gewoon eng wordt. Wel knap natuurlijk.
De Japanners weten iig van wanten. Top kwaliteit.
Jazeker de CTQ (Chronomaster op batterij) en de AQ (Chronomaster op solar) … wowww!!!
Daar zou ik wel 1 van willen. Met name een AQ model. Als ik geen 21% btw extra zou moeten aftikken, had ik er al 1 ingevoerd. En i.p.v. een Grand Seiko quartz.
Kijk maar eens op http://global.rakuten.com/en/category/302002/?h=3
Los van de lumen in de wijzers, zie ik er wel een beetje de Seiko SDGM003 in.
Dit is ook de Grand Citizen
Mika