30 Atmos black GMT Ceramica MK2

Ja, we moeten @Ady in de gaten houden merk ik ;-).
Maare +25% zijn geen leuke grappen. Dan had ik dit keer geluk…

3 likes

Doe je wel voorzichtig? In bad is wellicht beter …

facts-34-2

Als je het van te voren weet, is het prima. Met 19% BTW en de kosten aan inklaring kom je snel aan 25%. Dat heb je nu ook betaald hoor, alleen niet over de werkelijke waarde (incl. verzendkosten). Ik vermoed dat er op het bonnetje iets van 100 dollar stond. Dat was ook het geval bij mijn eerste. Ongevraagd ook nog eens. Dat is natuurlijk heel erg leuk.

Hoe dan ook, je hebt een leuk horloge voor een leuke prijs … en staat je ook nog eens goed. Feest! :partying_face:

2 likes

Die in het groen zonder datumpukkel heeft ook wel iets :green_heart:

5 likes

Ja op de bon staat 100$. Klopt.

1 like

Ja deze is ook Nice!
Is wel een 40mm geloof ik.
In deze kleur zie je zat op YouTube voorbij komen. Heb je gelijk een goed beeld.

Welke ik heb stukken minder, ja de vorige versie hiervan.

1 like

Mooie aanwinst, blij te zien dat ze die vis van het logo hebben gehaald op de wijzerplaat.

1 like

Ja, vind je dat er niet uit zien?
Bij dit model is het strakker maar bij een 1521 vind ik het wel goed staan hoor.

Prachtig horloge zeg. Heel veel draagplezier!

1 like

Erg mooi horloge. Goede keus!

1 like

Gefeliciteerd met deze prima keuze :+1:

1 like

Ik heb deze in Pepsi. Echt heel snel een favoriet van me geworden. Draagt super en smoelt altijd goed.

1 like

Ja sorry die vis vind ik echt verschrikkelijk, dit is toch veel mooier zo? Veel plezier met je horloge :grinning:

1 like

Fantastisch mooie nieuwe aanwinst, heel tof, veel plezier ermee :+1:

@Kid-EZ Heb ik ook nog even naar gekeken. Maar ik was bang dat minder zou staan.

@Dunzdeck Thx

@TommyS He prima. Anders zou iedereen met dezelfde lopen haha.

Mooi horloge zeg :+1: Veel plezier ermee

Ik heb vernomen dat er HF-leden zijn die een speciaal “douche-horloge” hebben dat ze alleen onder de douche dragen :joy:

2 likes

Hahaha. Er mogen namen genoemd worden he!

1 like

Je mag Plop daar niet mee pesten!

2 likes

1 like