Hallo,
Enkel om te melden dat de winkel Bosmans in Halle (België) 30% geeft op zijn Omega’s.
Vooral duurdere modellen die er nog liggen.
Doe er uw voordeel mee.
Hallo,
Enkel om te melden dat de winkel Bosmans in Halle (België) 30% geeft op zijn Omega’s.
Vooral duurdere modellen die er nog liggen.
Doe er uw voordeel mee.
Ah, om de overjarige Railmaster op te gaan pikken zo te zien…
Grt. Marco
Bedankt. Heb zojuist een prijsaanvraag gemaild. Ben benieuwd naar de reactie…
Vandaag eens na het werk binnengesprongen … en was toch een beetje een tegenvaller …
Er was wel nog een Speedy Grey Side Of The Moon … maar -30% van 10300 euro is nog steeds een smak geld.
Daarentegen had hij wel vele en ook mooie Longines (die LLD is echt een juweeltje IRL) … maar hierop was er natuurlijk geen korting.
Toch bedankt voor de tip … voor hetzelfde geld zat er wel wat leuks tussen
Goedkoopste grey side of the moon van chrono24 in NL kost 7800. Scheelt toch weer een paar honderd.
Voor de nieuwe Speedmaster Moonphase minus 30% pak ik nu mijn slaapzak en slaap vanacht daar voor de deur
Ik heb nog wel een oude speedmaster moonphase…
Helaas…
Hahahaha
[URL=http://s988.photobucket.com/user/klongy/media/WP_20160810_001_zpsrzej05a6.jpg.html][/URL]
Hierbij een foto,
Grappig. Enkele jaren geleden stopte die juwelier met Omega en gaf die ook 30%. Ik gaf mijn buur een tip om de moonwatch te kopen, Hij twijfelde juist 1 dag te lang, was juist weg.
Dan neemt de juwelier Bosmans ook de winkel De Wolf in Aalst over. Omega werd nu enkel nog in Aalst verkocht door hem.
Nu trekt Omega ook weg bij De Wolf (ik zie het toch niet meer in de vernieuwde winkel) en doet hij de verkoop van de resterende stock in zijn winkel in Halle. Deze zal binnenkort ook vernieuwd/verbouwd worden of verhuizen.
Blijven niet veel Omega dealers meer over. Vroeger had elke deftige zaak Omega en zeker elke stad. Nu moet je al naar grote steden.
Hoort zover ik weet tot de Omega strategie. Exclusiviteit creëren
Rolex kon je vroeger ook in elke stad vinden.
Echt? Nooit geweten.
Noujah…niet elke stad natuurlijk. Maar ze hadden stuk meer AD’s dan nu het geval is.
Omega volgt idd Rolex qua strategie. Daarnaast zijn ze volgens mij van plan meer vanuit de eigen boutique te gaan verkopen: cut out the middle man
Omega legt enorm strenge voorwaarden op aan de winkels zodat de (relatief) kleinere winkels absoluut niet kunnen overleven.
Inderdaad haast identiek met de Rolex strategie.
Ze leggen aantallen op, modellen en zelfs voorwaarden waar de Omega corner in de winkel dient gesitueerd te zijn.
Echt hallucinant.
Klopt helemaal, zelf gehoord bij omega verdeler die gewoon ermee gestopt is
Waarom staat er een kogel in de vitrine? Is dat een soort waarschuwing?
in Sint Niklaas Waasland shopping center is er een goeie winkel ’ Jan Maes ’ heeft een mooie collectie van goeie merken.
hier de site van deze winkel om even te kijken:
https://www.janmaes.be/uurwerken/uurwerken-voor-heren/all-prices/Omega
Internetverkoop draait iedere leuke winkel nu eenmaal de nek om. What’s new?