30 minuten en $25.000, wat voor collectie bouw je dan?

Kwam dit filmpje tegen in mijn YouTube lijst en was best benieuwd wat de uitkomst zou worden, ik zal niks spoilen, dat mag je zelf lekker kijken maar ik moet zeggen dat het een prima collectie is geworden.

Iedereen zou het uiteraard anders invullen zoals we van de vele topics gewend zijn, dus je mag je eigen invullen er aan geven maar dat hoeft niet in dit topic, ik wilde gewoon het filmpje delen.

Groeten.

1 like

Ik was voor 16000 klaar.

Citizen Chronomaster Washi paper dial HAQ, 2650,-
Nomos Ahoi Neomatik, 3160,-
Seiko SPB153, 1050,-
Grand Seiko SBGA293 Spring Drive, 4500,-
Staudt Praeludium Chronograph in green/gold, 3000,-
Archimede Pilot 39 domed sapphire, solid caseback en onion crown, 1170,-
Yema Flygraf M1, 504,-
-----------------------------------------------------------
Totaal: 16034,- Euro.

Vier daarvan zijn al in m’n bezit, en in plaats van de GS Spring Drive heb ik twee GS quartz modellen, dus tegen de tijd dat ik klaar ben met het Flieger verhaal is alles check.

Dan houd ik ergens in m’n achterhoofd een Staudt Praeludium Chronograaf over in groen-gilt, als grailtje/aspirational horloge.

4 likes

Ben wel benieuwd wat deze verzameling voor jou perfect maakt. Los van smaak (vinnik mooi) natuurlijk.

1 like

Opzich niet perfect maar ik kan me een slechtere invullen bedenken, hij houdt goed rekening met balans, ik weet niet of ik m hetzelfde had ingevuld eigenlijk maar die JLC en speedmaster vind ik wel geslaagd.

Sub
Vintage calatrava
Zenith el primero 38mm

2 likes