30e verjaardag komt dichterbij. Lijst is korter. Mening over tag?

Hallo iedereen.

Tijdje geleden dat ik gepost heb, intussen ook wat gepast en t lijstje word korter en korter maar er is ook weer wat nieuws voor in de plaats gekomen

Shortlist.

In de dress categorie:

1. Nomos Orion

of zwart

Nr twee is nieuw in mijn lijst en ook nog nooit in t echt gezien. Dus meningen zijn welkom

1. Tag heuer calibre 6 heritage

In de duiker categorie

1. Oris Aquis

Tudor

Pelagos of BBB.

Dus tussen deze horloges zal t gaan.

Zou t fijn vinden als jullie zowel een uit de dress als duiker categorie kunnen kiezen.

Orion wit en Aquis zwart. Meer mijn smaak :slight_smile:

@merl: ook mijn keus.

Witte Orion en de BBB.

Voor mij de tag heuer en de pelagos. In tegenstelling tot velen hier vind ik de Oris helemaal niks.

1 like

En weer een “help me kiezen” topic. Nieuw forum gedeelte?

De keuze maak je neem ik aan toch zelf? Ga je lijstje passen, besluit wat voor type horloge je wilt. En kies dan het horloge waar je het beste gevoel bij hebt!

2 likes

Ik zou bij de Oris de versie met de nieuwe blauwe wijzerplaat meenemen in de overweging

1 like

Witte Orion en de BBB :smile:

1: tag heuer caliber 6! Hoewel ik liever de grijze editie zie…

2: nomos met witte wijzerplaat…

Gtz

7 likes

Tag heuer en de pelagos voor mij!

Cal. 6 die 2 posts hier boven staat en een Aquis

1 like

Nomos zwart en de Aquis van wolfje1970.

In ieder geval niet de TH de O en de T

De N is aardig, maar waarom jezelf beperken met een shortlist?
Daar kan best weer wat bij nu. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grt.

Als je uit bovenstaande kunt kiezen!? Dan ging ik voor de Pelagos.

Alles behalve de Tag

Ik ben ook meer van de duikers, dus mijn keus zou de Black Bay of Pelagos zijn…

Orion zwart (of liever wit, maar dan niet de blauwe en gouwe tinten, maar zilver/chroom) en de Pelagos. Hoewel… De pelagos nog niet omgehangen.

Passen, passen, passen!

Wat heb je al om de pols gehad?

Zo vind ik verschillende Nomos modellen prachtig, maar heb er nog geen enkele ooit om de pols gehad…

Zo vond ik de Pelagos (veel!) mooier op foto’s dan de Blue Bay, maar op mijn pols wat te grof…
De blue Bay vond ik om de pols dan eerder wat kil…
De Red Bay is dan weer schitterend om de pols, warm en krachtig!

Dus nogmaals de raad:
Gun jezelf het plezier om te gaan passen en verschillende dingen om de pols te hebben voor je over gaat tot een koop.

Pelagos. De Black Bay vind ik mooi, maar straalt minder uit dat het een solide Zwitsers horloge is dan de Pelagos, die ik er ook nog eens simpelweg strakker uit vind zien in het echt. Zit bijvoorbeeld een hele subtiele mattering op de wijzerplaat die je niet vaak ziet.

De blauwe Black Bay en de TH Carrera met blauwe band heb ik een tijdje terug gepast, was op zoek naar een horloge met blauwtinten. In het echt vond ik ze allebei erg mooi, maar het zijn wel twee heel verschillende horloges qua stijl natuurlijk. Een foute keuze kun je niet maken, succes met je zoektocht!