36-38mm no-date tool of duiker

Nieuw, inclusief de stalen band € 2200 :speak_no_evil:

Sinn U50?

Het is een 41mm, maar zelf vind ik de U1 met 44mm al kleinachtig aandoen.

2 likes

En ruim boven budget van €1000. :smirk:
Verder wel een heel mooi horloge.

de sinn u50 pearl voor max 1000?
Waar kan ik die vinden? :sweat_smile: :sunglasses:

Deze Sinn is blauw en zonder datum met de juiste maat. Iets boven budget.

Op staal iets van 1,5k.

1 like

Als 1 millimetertje groter ook nog kan: Squale SUB-39 of één van de Yema duikers.

Ow ja, daar had ik niet naar gekeken… :crazy_face:

1 like

Hahahaha ik had de post niet goed gelezen.
:nerd_face:

1 like

Haha, HF is sneller dan google :ok_hand::ok_hand:

Is toch alleen nog maar te bestellen met het inhouse caliber?

Heb deze ook gehad, maar dan de zwarte versie. Erg leuk horloge maar glas spiegelt enorm en vond de lugs te lang. Dus helaas verkocht.

Ik heb dezelfde voorkeur als jij, de outdoor. Zit er vaak naar te kijken maar ik twijfel nog steeds of ik het horloge 1000 euro waard vind. Weet niet zo goed waar dit aan ligt of dat het terecht is.
Zou voor dat geld misschien eerder voor de damasko gaan maar die prijzen zijn ook verhoogd…
Ik volg dit topic graag en benieuwd naar de ideeen. Ben nl op zoek naar ongeveer hetzelfde als jij.

2 likes

Geen idee eigenlijk? Heb de site verder niet gecheckt.

1 like

Ja de DS is niet meer op de site, enkel de inhouse caliber modellen die nu DK heten.
No date €1460 en de date versie € 1660.

1 like

Oh wauw dat is flink geld. Dan komt je met staal op een dikke 2k. Mannelijk.

1 like

Staat er 1 in het blauwe gedeelte

Als eigenaar van zowel de Hamilton Khaki Field als de Maen Hudson 38 (no date) vind ik dit ook nog wel een mooie. Diverse kleuren, zonder zwart ertussen.
https://astorandbanks.com/products/fortitude/

Wel met date. Hij is alleen wat aan de prijs voor een microbrand met een Miyota, maar z’n afmetingen zijn echt on-point!

1 like

De Traska Summiteer kan ook een optie:

38mm, no date en met krasbestendige coating. Kan uit ervaring zeggen dat die coating haar werk goed doet.

Wel ‘midnight blue’, dus niet heel erg onderscheidend in een donkere collectie. Hij is er ook in het groen.

4 likes

Ik zou voor de blauwe Sinn 556i gaan, no date, 200m, shock resistant, anti-magnetic en mooi…

2 likes

Ik zou, zoals door velen al geopperd, voor een Damasko DS30 gaan. De blauwe met ETA uurwerk is nog gewoon te koop bij Gnomon zo te zien.

Anders gewoon voor die Sinn van @Dannyvanc gaan als hij hem nog kwijt wilt.

Succes met je zoektocht.

3 likes