36-38mm no-date tool of duiker

Sinn 556i b, voor 1k nieuw maar wel zonder stalen band:

6 likes

Incl bezorgkosten? :wink:

1 like

Ps jij hebt hem echt al een tijdje he?

1 like

Klopt, een jaar ongeveer

1 like

Nog steeds meer dan tevreden?

1 like

Ja bevalt echt super. Mooie combi tussen robuust en toch stijlvol. De plaat is ook erg mooi en de maat (48mm) is perfect voor mij.

1 like

Mooi! Ik had hem ook gekocht en een combinatie van flipperdrang bracht hem in eerste instantie in het blauwe gedeelte hier.
Nu heb ik hem in huis meer gedragen en besef ik dat je voor dit geld “niks” mooiers kan kopen. Een echte allrounder met een eigen gezicht! Neig daarom iedere dag meer naar gewoon houden. Dat geflipper ook iedere keer weer :upside_down_face:

1 like

De Sinn zit wat te dicht op mijn black blay 36 vind ik, plus de plaat is niet toolish genoeg.

Als ik de datum laat varen is de Damasko DS30 een optie, maar wel wat boven budget bij import vanuit Singapore. Mogelijk ook wat groot.

De Hamilton is ook een toffe optie in wit, voldoet eigenlijk aan alle eisen. Maarrrr is het voldoende upgrade qua kwaliteit en beleving tov de SKX013?

Klinkt als de skx die je al hebt :slight_smile:

1 like

Een upgrade alvast wel. Maar hou er rekening mee dat je de Hamilton vnl. op nato gaat moeten dragen, vanwege de lange kast en lugs.
Draagt niet als een 38mm.

1 like

Hi,
Zelos Blacktip 40mm Desert sand and
Zelos Horizons 39mm two dial versions…uu so hot!



Diver meets tool, 37.4mm, ruim binnen budget (momenteel helaas niet verkrijgbaar), wél een date.
Beetje Sinn, Damasko en Squale samen. :wink:

Ik zit er zelf ook eigenlijk wel op te azen…


Als die perfect is, en de datum is zo netjes in de plaat verwerkt, wat zeik je dan nog?

Je moet perfect nooit de vijand van goed laten zijn.

Hmmm. Ik wilde iets met Yema gaan roepen. :slight_smile: Laat maar.

Doen, die Archimede!

2 likes