Prachtig horloge, en prachtig verhaal. Hier draait het om bij vintage horloges. Nu lekker koesteren en dragen en straks doorgeven aan de volgende generatie. Stel je voor dat iemand ooit nog een batterijwissel anno 2060 noteert in het deksel
Heerlijk verhaal en precies waarom vintage zo leuk kan zijn!
Daar gaan we voor! Wordt wel wat kleiner schrijven vanaf nu .
Wat mooi! En erg leuk om te lezen. Van harte!!
We lezen het tzt wel op HF!
Mega gaaf…
Mega mooi
Mega mooi verhaal. Alleen mist de prijs nog in je deksel van het onderhoud. Inclusief € teken
First thing tomorrow!
Aardige inflatie wel over de jaren
Schitterend !! Mooi en bijzonder horloge, maar vooral dat verhaal erbij !! Die gaat weer generaties mee verwacht ik zo !!
Nou… Dit was meer dan een batterij
Nogmaals dank iedereen hierboven en anderen die ik per abuis wellicht niet heb gequote, voor de complimenten en het meelezen in dit topic !
Dure batterij die laatste
Vandaar het sterretje voor de datum: *restauratie van uurwerk (inclusief nieuwe batterij ) en kast/bracelet/glas
Ik vind het eigenlijk best een nette prijs. Mooi gedaan. Draag hem met plezier.
Dat vond ik ook! Al kun je op dit soort dingen eigenlijk bijna geen prijs zetten, de emotionele waarde is niet in euro’s uit te drukken.
Over best nette prijzen, vond dit nog op de achterzijde van het doosje:
Best een nette prijs voor een Omega , al zal het eind jaren 70 best nog wel geld zijn geweest voor opa
.
Geweldig om zo iets
te krijgen, gefeliciteerd
Groeten Iwan
Kijk dit noem ik nou topservice!
Per mail een vraag gesteld aan horlogemaker Hans over het glas in de Megasonic (blijkt hesalite te zijn), stuurt hij me kostenloos en ongevraagd een tubetje Polywatch polish. Wereldvent .
Ps. Of hij heeft in de korte tijd dat we elkaar gezien hebben al doorgehad dat ik waarschijnlijk krassen op het glas ga maken (wat geen slechte inschatting is
).