39.5 of 43.5 mm Welke Aquis

39,5mm, vind de aquis echt te grof als 43mm versie

1 like

Heb ze beide ook eens aan de pols gehad. Ondanks dat kleinere horloges ook door mij gewaardeerd worden blijf ik de Aquis in 39,5mm een vreemde verhouding hebben. De 43,5mm klopt gewoon beter… ik moet daarbij wel toegeven dat hij bij mij is vertrokken omdat hij aan de forse kant was. Een Sixty Five in 40mm klopt perfect… is dat geen optie?

Zie dat je al lekker hebt geshopt bijnde Zara @pasd :smiley::+1:

2 likes

Hahaha, ja ben samen met mijn vrouw dus de Zara moet ook natuurlijk. Nu nog maar 3 dagen :no_mouth:wat een heerlijke stad :hugs:

1 like

Listprijs was voor beide modellen €1830,- maar de verkoper vertelde gelijk al dat de prijs naar €1500,- kon :grin:zonder enige vorm van onderhandeling. Dus met een beetje moeite zou er vast nog wel wat af kunnen.

Erg leuke stad inderdaad. Veel plezier nog. :plate_with_cutlery::cocktail::wine_glass:

1 like

39,5 mm! Ik denk dat je daar op de langere termijn blijer mee bent. Niet te groot en niet te klein. Ook in de 39,5mm is de aquis geen klein horloge.

1 like

Thanks :smile:

1 like

De 39,5mm vult je pols voldoende. Mocht de band in verhouding zijn met de kast (lijkt door fotohoek niet zo), go for it.

1 like

Ja de band toont nu heel iel omdat deze er los onder hangt. Dat valt mij nu ook op bij deze foto.

1 like

39,5! Heb ik ook besteld :smile:

1 like

:+1:, welke uitvoering?

Die met de donkerblauwe wijzerplaat

Ook heel mooi :star_struck:, de dealer waar ik was had bijna alle modellen en kleuren op voorraad.

Persoonlijk vind ik de hoogte - diameter verhouding beter bij de 43,5 mm, maar 40 mm is wel het meest gangbaar

1 like

43,5.
Duiker mag best wel beetje body hebben vind ik.
Vind mijn 40mm duiker van Squale een heerlijk horloge maar echt wel een beetje een mietje.
De 43,5 Aquis daarentegen, ja dat is een echte duiker.
Qua dragen is de Aquis prima te doen in 43,5, valt mooi en voelt niet grooots aan.
Heerlijk en prachtige keuze de 43,5 en in vergelijking met zijn kleine broertje ook net ff wat beter in verhouding in mijn optiek.

Ik zou dus de grotere nemen, meteen staal en rubber erbij aanschaffen.
Moet lukken voor die €1500,-

2 likes

39.5mm! Ik heb deze inmiddels 4 maanden dagelijks om mijn pols. Dit horloge is uitstekend in verhouding met zijn smallere bandaanzet en de geringe dikte. Het formaat valt perfect op mijn gemiddelde pols van 17cm. De 43,5mm vond ik te groot en enkel geschikt als chucky diver terwijl de 39,5mm net zo goed staat met een korte broek als onder een pak :slight_smile:

Foto!

5 likes

Ik heb ze gisteren allebei nog even geprobeerd : 43 mm is voor mij echt beter.
De vorige keer vond ik hem absoluut te groot, maar ik ben nu de 65 gewend, en staat en zit perfect.
De 39 mm is klein hoor…te klein. Zeker met die band.
Maar de Aqius blijft wel een horloge hoor :star_struck: er hangt wel iets glimmends om je pols.
Valt het op ? Yep. Is dat erg ? Niet als je er van houdt.

1 like

Er is ook nog de nieuwe matte variant :grin:

1 like

drie negen ; vijf

1 like