Een lekker lang weekend Madrid. Dan natuurlijk ook horloges kijken.
En natuurlijk ook passen omdat ik een Aquis wil kopen, maar welke maat. De SKX ligt naast de 39.5
Dit is de 43.5 mm om mijn pols
En zijn kleine broertje
Voor welke zou ik gaan
Een lekker lang weekend Madrid. Dan natuurlijk ook horloges kijken.
De 39.5 mm is iets eleganter. Dus…
Ik vind de bezel te dik en de band te miniem in verhouding tot de kast bij de kleine versie. Dit kan ook zijn omdat ik al dik 2 jaar de grotere versie heb .
Opzich lijkt je pols best het normale formaat te kunnen hebben, dus ik zeg die.
De grote vind ik qua model iets model uitvallen.
Altijd lastig
Ik grote en kleine klokken gehad … en alle twee de maten gaan, zou ook even naar dikte kijken hoe dat valt … en kopen wat je zelf het mooiste vind
Zou voor de 39,5 gaan.
Mooi formaat en goed in verhouding IMHO
Denk dat de kleine comfortabeler zit. Bij de grote lijkt de lugs uit te steken. Of ligt het aan de foto
Nee, de grotere past wel gewoon goed om de pols.
39.5!!
39.5. De 43.5 is wel erg fors, lijkt toch ook net wat te groot voor je pols.
Persoonlijk vind ik de 39.5 een veel mooier formaat voor je pols. 43+ mm vind ik gewoon niet proportioneel ogen. Mijn eigen polsen zijn meer dan 19 cm en ik vind het er bij mijzelf ook bijna komisch uit zien. Voor mij ziet het er uit alsof iemand met schoenen rondloopt die 5 maten te groot zijn.
43mm kan je makkelijk hebben. De 39mm Aquis oogt wat als een dameshorloge qua verhouding vind ik zelf altijd.
De Aquis vind ik een totaal oninteressante tussenpaus.
Jij wil een suhub, ja jij wil een subbie, toch?
Ja, het is natuurlijk geheel subjectief. Daarom zeg ik er altijd bij dat het mijn persoonlijke mening is. Het staat inderdaad niet slecht. Maar ik heb een sterke voorkeur voor wat meer gematigde verhoudingen op de pols. Als ik zo in de vitrines kijk weet ik dat ik niet de meerderheid vertegenwoordig. Mensen roepen nu volgens mij al een decennium dat de grote horloges trend voorbij is. Maar ik moet toe geven dat ik er weinig van merk.
Er is maar een maat perfect voor de prachtige Aquis. En dat 43.5 !
Is het om de tijd af te lezen? Dan 43,5. Dat maakt het iets makkelijker
De Aquis is een kloeke duiker. Ik zou hem dan ook in de groter maat kopen. Kan je ook prima hebben.
Zelf ook eens beide maten gepast en vond de 39,5 net te iel voor een toolwatch.
43,5! Staat goed!
Wat doent zo’n 43,5 eigenlijk in Madrid qua kosten?
Scheelt dat nog iets?