[€ 399] Tag Heuer 2000 Limited Edition - ref: cn111d

Heb dit horloge ongeveer een maand geleden overgenomen via het forum. De chrono deed het niet, die heb ik laten maken, de spoel was stuk en is verwisseld. Verder in dezelfde staat als in toenmalige advertentie. Daarom, hierbij de link naar de advertentie van toen:

https://www.horlogeforum.nl/t/tag-heuer-2000-seychelles-le-ref-cn111d/606826

Paar opmerkingen:

• Chrono is weer gemaakt en batterij gewisseld
  • Horloge is geen 40mm maar 39mm en op sommige websites zeggen ze 38mm
  • Band schoongemaakt en kast aan de buitenkant

Horloge is erg mooi qua wijzerplaat en met lichtinval. Echter: ik vind het te aanwezig in z’n geheel. De band hoort er namelijk echt wel bij, het horloge is nooit verkocht op een leren of rubber band. En dan merk je gewoon dat je een serieus horloge draagt met een goede, massieve stalen band en ik ben zelf veel meer van de vintage rammelkasten. Het geheel draagt me dus te aanwezig. Foto’s die ik zelf had gemaakt:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes

Kan me voorstellen dat je denkt: wat is dit voor een afgeragd hok. Bedenk dan wel 1 ding: foto’s geven alles enorm scherp en uitvergroot weer. In werkelijkheid is het een prachtig horloge, uiteraard met gebruikerssporen maar als je de bezel iets polijst ziet het er al weer totaal anders uit.

Ik kreeg 3 vragen:

• Zit er stof onder de wijzerplaat? Nee. Dat lijkt op de foto zo. De wijzerplaat is erg netjes, enkel wat verwering op de wijzers en indices
  • Kan er nog wat van de prijs af? Ja. Hij gaat naar 399 euro.
  • Ben je wel helemaal goed bij je paasei of ben je door de hitte bevangen om zo’n schitterend horloge voor zo weinig geld weg te doen? Klopt. Grijp je kans!

Oh ja, en de vraag: heb je wat meer foto’s? Die heb ik gemaakt toen:

6 likes

Gereserveerd!