3D Fortis colors

Ik wilde mijn nieuw geprinte Fortis colors kast even met jullie delen!
Nu dus de Fortis colorless.
Vanaf nu dus ook mooi met leren band te dragen. Altijd al gewild. :slight_smile:
Kan net zo makkelijk weer omswitchen naar een andere of originele kast/band zoals bedoeld is voor de Quartz module.
Lugs zijn 22mm maar de leren band is van Certina en 21mm.






Haha, goed gedaan! (tu)

dat is wat voor arie,vind idee echt super alleen dat plastic vind ik dan net weer niks.

Leuk en slim idee! mooi gedaan.

Denk dat er wel een markt is voor RVS kastjes voor dit model. Mooi resultaat.

Mooi gedaan.

Handig! (tu)

Mooi gedaan

Cool !

Zo wat een leuk idee! Heb toevallig ook een fortis colors en draag hem niet zo veel maar dit zou een leuke upgrade zijn. Heb je ook nog andere kastvormen?

Geweldig mooi idee (tu)

Ontzettend gaaf! Wat een coole toepassing van 3d printen :~

Dat wil ik ook graag weten. :slight_smile:

Dank allen! Ik vind het ook erg leuk geworden! :slight_smile:

remjo Schreef:

dat is wat voor arie,vind idee echt super alleen
dat plastic vind ik dan net weer niks.

Het is ook maar een probeersel en de originele kast is ook plastic. Zelf heb ik natuurlijk ook meer met een stalen :).

dreski Schreef:

Denk dat er wel een markt is voor RVS kastjes voor
dit model. Mooi resultaat.

Ja nouuu… misschien wel maar ik denk niet dat er zoveel rondlopen. En RVS is natuurlijk opeens heel serieus tov plasic.

StefP Schreef:

Zo wat een leuk idee! Heb toevallig ook een fortis
colors en draag hem niet zo veel maar dit zou een
leuke upgrade zijn. Heb je ook nog andere
kastvormen?

Selie Schreef:

Dat wil ik ook graag weten. :slight_smile:

Pfhoee, ja alles wat je ongeveer kunt bedenken :)… Moet nog wel iets met kleur hebben ook. Doorzichtig vind ik het net niet.
Maarre… …Ingenieurtje?


Of een vorm voor een idee voor de kerst :D:

Mooi gedaan! (tu)

De Fortis is een ideale module voor deze experimenten.
G-Shock modules hebben denk ik ook mogelijkheden.
Hoewel de pushers wel een uitdaging zijn.
Ik ben benieuwd naar het volgende project.

Grt.

Dit is het tegenovergestelde van de Samsung Gear man! Ipv verschillende wijzerplaten heb je 1 wijzerplaat met verschillende kasten.

wow, zo’n ingenieurkast wil ik ook wel.

@JSZ Heb je deze foto nog? Of de 3D bestanden? Ik heb er laatst ook een gekocht, maar de banden zijn bijna niet meer te krijgen merk ik… Leek me een leuk idee om af en toe te swappen, maar om dan € 150,- uit te geven om een band uit de VS te laten komen…

Zo… duurde me 2 weken om 6 jaar foto’s door te spitten. Maar dit is enige wat ik nog kan vinden:

Zal even kijken of de bestanden nog bestaan. Denk met 6 jaar techniek het allemaal wel wat makkelijker en sneller kan als destijds :slight_smile: