Leuk man, alleen het uurwerk moet nog even aangepast worden voordat het in de kast past…
Ziet er gaaf uit!
Ja, het is zeker het leukste wat ik in de laatste jaren gekocht heb! Ik ga ook nog eens een mooie watch stand ontwerpen
Na het filmpje te hebben bekeken: wat enorm gaaf!
nooit geweten dat je een uurwerk zou kunnen printen echt super gaaf
en heb je het zelf moeten ontwerpen of staat het op internet?
Wat voor printer gebruik je?
Als je een goede en betaalbare printer zoekt dan is de Creality Ender3 wel een aanrader. De basisversie bestel je bij Aliexpress al vanaf een 150 euro met verzending vanuit Duitsland.
Mooi man! Dat zal wel een paar tonerkitjes gekost hebben…
Tof zeg! Leerzaam ook!
Cool!
kan het toch niet laten dit filmpje van deze 3d geprinte gyrotourbillon hier te delen
quote onbedoeld…
Mocht iemand een gaaf voorbeeld hebben van een nieuw print project. Laat het alsjeblieft weten, want een Tourbilon staat op het to do lijstje De Gyrotourbillon is inderdaad echt mooi.
Is gewoon hard plastic. Je kan de dichtheid van het geprinte materiaal aanpassen, waardoor het zwaarder wordt en meer solide. Het printen duurt uiteraard wel langer.
@rezzy : welke printer gebruik je?
Het printen op zich is erg leuk, maar je moet er soms wel wat tijd in steken om een optimaal resultaat te krijgen. Er zijn namelijk redelijk wat factoren die invloed kunnen hebben op de kwaliteit van je prints.
Ik heb er niets aan, maar ik wil het ook!!!
Helemaal top zeg…
Nice! Ik heb afgelopen maand zelf een uurwerkhouder ontworpen en geprint. Je eigen houders stands en tools printen is super goede manier om printen en de horloge hobby te combineren!! Zal hem binnenkort eens op thingyverse zetten
IMG_20190303_144644|281x499
Dat is handig! Er staat wat moois op de planning! Binnenkort een heel gaaf project.