En platina inmiddels
Heel cool!
Dank je … dat was namelijk waar ik naar op zoek was
Yes please !
Deze zou ik HEEL graag van je na willen maken
Fake watches are for fake p… nee geintje, mooi gedaan!
Lijkt erg op de gyrotourbillion! Ik ben erg benieuwd!
Brutale vraag (mag ook evt. via PM), maar wat voor kosten aan toner moet ik denken voor een dergelijke project?
Toner? Bij 3d printen spreekt men van “filament” en PLA wordt het meeste gebruikt
Een rol van een kilo heb je wel voor rond de 20 euro en dan heb je zo’n 300 meter op een rol zitten, dus qua materiaalkosten gaat dit nog geen euro kosten denk ik zo… De grootste “kost” is de tijd om het te printen en eventueel te ontwerpen.
Het leuke is ook dat men tegenwoordig de PLA mengt met andere materialen zoals hout en zelfs metalen. Je kan dan dus dingen printen die er metaal-achtig uitzien en ook koud aanvoelen. Die types PLA zijn wel iets duurder dan een standaard rol.
Die mooie Gyro kwam ik ook eens tegen als watchwinder variatie. Helaas heb ik nog geen goede versie kunnen vinden die open source beschikbaar is.
Maar die staat nog hoog op mijn “te printen” wensenlijstje.
Mijn laatste WOW moment was toen deze maan uit mijn 3D printer kwam na een luttele 94 uur printen
Heeft veel weg van een CR-10 klopt dat ?
Zijn de files om dit te bouwen opensource / vrijelijk beschikbaar ? If so waar te vinden want dit ziet er ook zeer cool uit !
Hij is bijna af. Nog kleine dingetjes waar ik op wacht en de veer erin. Als die af is maak ik een filmpje.
Cr10s printer
Ik lees, dat die problemen geeft met de temperatuur van het bed als je met ABS wilt werken.
Heb je daar iets van gemerkt?
Heel mooi! Prachtig ja, ik ben benieuwd
Door dit topic wel enthousiast geworden over 3D printen, vooral veel gekeken naar de Creality Ender 3, als advies van jou! Mooi apparaat en kosten vallen erg mee!
Mocht ik er eentje aanschaffen dan hou ik je op de hoogte!
Nee. Werkt prima en het resultaat is zoals je ziet erg goed.
Beetje late reactie, maar ik heb ook de Ender 3 en dat is voor een beginner een zeer goede keuze
Iets meer dan 2 jaar later zit ik dit filmpje te bekijken (dit is part 6, de rest mag je zelf op youtube bekijken )
sorry voor de ongewenste reclame
Sorry meneer, ik ben op zoek naar de heren maten, heeft u die ook?