Prachtige foto’s, zoals altijd ![]()
Staat je echt top.
Oei, is dat knopje kapot?
Prachtige foto’s, zoals altijd ![]()
Staat je echt top.
Oei, is dat knopje kapot?
Ik heb m zelf ook 11 jaar lang niet aangeschaft en van afstand bewonderd. Er waren andere klassiekers/iconen die voorrang kregen. Maar nu was de tijd rijp.
Nee. Hij functioneert wel, maar niet helemaal zoals ik hoopte.
Waar gebeurd verhaal: Ik drukte m net in en mijn zoontje bracht een koud blikje IPA. Ach… Doe ik het ook voor ![]()

Ok, nu wil ik ook een ploprof
![]()
Proost!
Uber tool is inderdaad een goede omschrijving. Je enthousiaste verhaal is leuk om te lezen ![]()
Thx! Je moet iets op kerstavond ![]()
Super leuk verhaal en wat een geweldig horloge! Echt tof dat je hiervoor bent gegaan! ![]()
![]()
![]()
Heb hem zelf ook wel eens om de pols gehad, maar kon er niet aan wennen haha. Misschien eerst maar eens wat krachttraining gaan doen. ![]()
Thx!
De standaard uitvoering draagt ook niet lekker op de rechter pols. Afgezien daarvan is het gewicht en de pols aanwezigheid niet voor velen weggelegd.
De PloProf dragers die ik ken, zijn inderdaad allemaal heel sportief. Ik zie een correlatie!
Er is maar een reden.
Hij is gewoon prachtig !!!
Hahaha! Je hebt helemaal gelijk ![]()
mooi onderbouwd pleidooi,geniet ervan je zou er goesting in krijgen,maar zit zelf al met een ander zwaargewicht.
Mooi ding ![]()
De niet horloge liefhebbers snappen horloges boven de 50e al niet.
Maar deze ploProf gaat nog dieper in onbegrip, hij word alleen begrepen door de doorgewinterde horloge gekkies .
Dat begrijpen duurt dus ff. Maar wanneer je hem snapt is het zo focking mega gaaf.
Dit topic brengt het nog een stapje verder, er is geen ontkomen meer aan.
Wat een een gaaf ding, in elk detail.
Als ik de PP in het wild tegenkom spring ik een gat in de lucht. Dit model is het voorbeeld en de enige reden dat ik mesh op duikers draag.
Heerlijk genieten van de foto’s en jouw toelichting. Daardoor word de hebberigheid aardig aangewakkerd, blijf posten! Mooie foto’s en leuk om te lezen.
Ik kan een PloProf erg waarderen omdat het een historisch significant horloge is (Jacques Cousteau, Calypso jaren '70) en omdat het gewoon een mooi apparaat is. Maar ik heb ooit de moderne versie omgehad op een GTG en vond hem echt veel te groot en zwaar. Dus kopen zal ik hem nooit, maar van een afstandje bewonderen wel!
SuperPlof om je enthousiasme te lezen.
Weet niet hoe lang je al naar een PP heb zitten kijken aangezien ik je pas bij de Speedy GTG heb ontmoet maar bij die pas en foto sessie daar spatte het genot en plezier al van je af.
Fijn dat je er zo van kan genieten … ![]()
Begint hier ook toch wel een beetje
maar heb nog andere horloges die hoger op het lijstje staan.
Fijne 2e
![]()
Plaatje van mijn pas sessie op de Speedy GTG. Wat blijft het toch een bazen horloge. Ja op rechts ![]()
![]()
Leuk en informatief verslag over een schitterend “niet 13 in een dozijn” horloge!