3x NA: Baltic, Serica and more

20 September. Er zijn best wel andere dingen die een mens happy maken. :yum:
Maar vanuit puur materialistisch standpunt, is dit een topdag voor mij. 3 NA’s op 1 dag, nuja 2+1 eigenlijk.

Een sector dial heeft me steeds geboeid. Inspiratie kreeg ik van de Longines heritage classic. Maar ik heb al enkele dressers met witte dial. En de Baltic doet het op een BOR bracelet, waar ik toch een grote fan van ben. Een gezocht topic later kreeg ik een verwijzing naar Marktplaats. De deal was snel rond. Het is de Baltic HMS 002 met zwarte dial geworden.

De Serica dan: langgeleden een witte 5303 besteld en betaald op basis van de bevindingen van alomvertrouwde HF leden :grinning_face_with_smiling_eyes:. En dan was het wachten op de eigenlijke levering… op 20 september dus. Wat een mooi horloge! Alles klopt hier voor mij, en met de juiste details: dial, bezel, kast, kroon, band. Mijn kleinste duiker maar mijn topfavoriet!

En de 3e NA? Daar heb ik een jaar moeten op wachten. Maar geduld wordt beloond met een grote strik :sweat_smile:

63 likes

Haha lekker man!

Mooi die Serica :stuck_out_tongue: zat er toevallig net overheen te kwijlen na het zien van een plaatje van @Fate_Amenable_To_Change wel een heel mooi ding.

Dus vandaag met de Serica links, de baltic rechts achter het stuur van de merrie :stuck_out_tongue: ?

gefeliciteerd en geniet ervan !

2 likes

De serica is een super leuk horloge, ik heb mijn bestelling voor de blauwe ook al geplaatst.

14 likes

Die 3e NA :heart_eyes:

1 like

Mooi hoor maar…een Mercedes om je pols…dat gaat toch niet 🥸

1 like

Mooie aanwinsten! Veel draag- en rijplezier!

2 likes

Twee mechanische en één Quartz. Hopen dat het batterijtje het even uithoudt… :wink:

Gefeliciteerd en plezier met alle!

3 likes

Heel gaaf deze aanwinsten, ik ben 3x jaloers!

1 like

Lekker bezig! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mooie aanwinsten! Geniet ervan!

1 like

Van harte met al deze aanwinsten! :blush: :+1: Geniet ervan. :ok_hand:

1 like

Alle 3 prachtig en de moeite waard. Bovenmatig gefeliciteerd. Jouw herfst begint goed :+1:t2:

1 like

3 topaanwinsten :+1:

1 like

Da’s idd gaaf!

Heel leuk ook en lijkt me idd wel een fijne maat!

Zo, wat een bak, man! :star_struck:

Anyway, gefeliciteerd! :champagne:

1 like

Daar kun je mee aankomen :ok_hand: Gefeliciteerd met de NA’s

1 like

Zo, dat zijn nog eens drie lekkere NA’s zeg! Gefeliciteerd x 3

1 like

Mooie keuzes! Zowel om de pols als op vier wielen. Veel draag- en rijplezier!

1 like

Mooi man! Leuke sector dial inderdaad. Veel plezier er mee!

Ik wil geen veer in m’n eigen reet steken door te roepen dat ik het een fantastische keuze vind, maar ik vind het een fantastische keuze. :slight_smile: :rofl:

Draagt fijn he? Die band is ook geweldig. Wederom veel plezier er mee.

Tja. Zien er een soort van OK uit, rijden uitstekend, lekker stil, alleen jammer van die stoelen… Auto’s zijn zo mogelijk nog persoonlijker dan horloges, dus da’s een smaakzaak. Veel plezier er mee, en dat je er maar veel veilige kilometers in mag draaien.

1 like

Gefeliciteerd met je Baltic en ook met je Serica (moet eerlijk zeggen dat ik deze nog niet ken, al doende leert men ) de Baltic heb ik van Chris geleerd Frans merk :smile:, vooral die Serica is echt een plaatje wens je met beide horloges veel draagplezier :+1: :ok_hand:. En daarnaast natuurlijk ook met je Mercedes, veel rijplezier maar dat zal wel lukken :wink:. Ga in november een nieuwe Kia kopen, benieuwd of ze daar ook een mooie strik op leggen en anders vraag ik er gewoon om :smile:

1 like

Hah, leuke suggestie. :rofl: Dat vraagt om een foto, maar dat kan ik niet zelf… food for thought…

:rofl: Die batterijen wil ik liever niet vervangen…
Gelukkig tikt deze niet.

image
:rofl: Daar kan ik me dan vanalles bij voorstellen.
Maar ere wie ere toekomt, het was jou NA topic dat tot deze aankoop heeft geleid. :+1:

Ooh, hier mis ik iets.
Ik vind ze redelijk breed met minimale zijdelingse steun, maar daarbuiten heb ik geen problemen met de stoelen.

:sweat_smile: Vooral doen, zou ik zeggen!

Allemaal enorm bedankt voor de berichtjes! :+1:
Zit nog steeds in hogere sferen dankzij deze aanwinsten… :pray:

2 likes