3x NA

Deze twee horloges enige tijd geleden gekocht, @Serge2 heeft ze weer geserviced waarvoor dank!

De Orient en de Ruhla zullen best wel wat polstijd krijgen.

Ben er weer blij mee !


De Pobeda is net binnen, en die heeft wat nog TLC nodig

37 likes

Kan er alleen YESSSSS op zeggen!

2 likes

Lekkere band. Oud?

1 like

Leuk spul, geniet ervan :+1:

1 like

Mooie vangst!
Die Pobeda verdient zeker een nieuw glaasje en een mooie lederen band. :+1:

1 like

Leuke vintage horloges! Vooral de Podeba.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Nice, gefeliciteerd

1 like

Mijn beste,

Proficiat met dit appetijtelijke vintage trio!!
Ik wens je er een gelukkige tijd mee. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ruhla-horloges hebben een rijke geschiedenis, geworteld in Duitsland. Het horlogemerk Ruhla werd in 1862 opgericht in de stad Ruhla, Thüringen, Duitsland. Halverwege de 20e eeuw werd het een van de grootste horlogefabrikanten in Oost-Duitsland. Ruhla-horloges stonden bekend om hun betaalbaarheid, betrouwbaarheid en verscheidenheid aan ontwerpen, variërend van klassieke mechanische uurwerken tot modernere quartzhorloges. Terwijl de oorspronkelijke Ruhla-horlogefabriek de productie stopte na de hereniging van Duitsland, blijven vintage Ruhla-horloges populair onder verzamelaars vanwege hun historische betekenis en vakmanschap.

5 likes

Band is zeker behoorlijk oud, ga proberen deze toch te dragen, wel cool, maar wel wat stug geworden

1 like

Glaasje gaat zeker vervangen worden, hij krijgt service…en ik denk er toch aan dit bandje te behouden

1 like

Je zag die bandjes wel op russische ‘vliegers’ horloges. Dus is historisch wel verkoopbaar. :wink:

1 like

Leuk ding. Mooie cijfers. en de verdiepte subdail is gaaf.
Glaasje vervangen lijkt me geen probleem.
Maar dat bandje… nee he?
Misschien als je die plak leer die er achter zit weg kan halen… dan blijft er misschien een leuk vintage bandje over?
Sorry, kan er niks aan doen… haat bundstraps :japanese_ogre: Maar verder gaat alles goed met me. Hoop met jou ook. Veel plezier van je 3 nieuwe NA’s, vooral de Pobeda.

1 like

Ik vind ze voor de afwisseling heel leuk! En geeft nog een extra vintage gevoel :grin: Zou je toch aan moeten spreken?!

3 likes

Van harte gefeliciteerd!

1 like

Toffe :ok_hand: aanwinsten. Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd! Mooi, niet alledaags setje.
Geniet ervan!

1 like

Vooral die Pobeda is top!!! Hele mooie wijzerset heeft dit horloge. Seconde wijzer lijkt stevig vervormt (of misschien vertekening van het beschadigende glas) maar is zeker goed te herstellen. Maar alles absoluut waard te restaureren. Geef @Lexaf wel gelijk over de band. Dit horloge verdient een hele mooie sjieke strap, wordt daarmee gelijk een luxe dresswatch.

1 like

Mooi hoor! Er (weer) heel veel plezier mee.

1 like