Om het 40- jarig jubileum van de Nautilus te vieren zijn er twee LE’s van 1300 exemplaren uitgekomen…
Ik vond het al geen mooi horloge, maar nu hebben ze hem helemaal toegetakeld…
Om het 40- jarig jubileum van de Nautilus te vieren zijn er twee LE’s van 1300 exemplaren uitgekomen…
Ik vond het al geen mooi horloge, maar nu hebben ze hem helemaal toegetakeld…
Frederico heeft een mening, https://youtu.be/2VzChbOeI-0. Ik ook, technisch en materialen top, verder een saai voorkomen.
Wel fascinerend hoe je met een kleine toevoeging van een prachtig icoon een lelijke reclameklok kunt maken…
De chrono is nóg lelijker dan de gewone.
Maar hij is al lang uitverkocht, lelijk of niet… en da’s eigenlijk nog erger.
Toch heeft-ie wel wat… Die jubileumdata op de wp zijn wel heel erg fout echter. En ook totaal niet des PP’s.
Origineel is prachtig…absoluut op mijn wish list…maar dat kleine toegevoegde detail hier helpt het geheel om zeep…
Die brequettes zijn nog enigszins overheen te komen, maar die tekst…zonde!
Fantastisch ontwerp van Genta en in mijn ogen 1 van de aller- allermooiste te koop. Wauw.
Mijn grail (in standaard vorm). Deze samen met onderstaande dresser en ik hoef nooit meer iets anders erbij.
Prachtig, zo zie je maar, smaken verschillen, en maar goed ook.
Lijkt nu net zo’n reclame/promotie Patek die je als vertegenwoordiger krijgt omdat je de shit zo goed aangeprezen hebt.
Die doos van kurk is wel strak overigens! Net als vroegâh
Die glaasje alleen had ik nog een leuke variant gevonden. Maar met de extra tekst erop idd
Ik vind de normale 5711 Nautilus een absolute stunner.
Ik begreep dat deze “limited” iets meer dan €100.000 moet opbrengen, waar de normale 5771 iets van €20-25.000 doet. Ook geen kattenpis, maar 4 x zo duur is belachelijk
Staal vs witgoud of platina zal ook wel een oorzaak van het prijsverschil zijn…
De doos vind ik het gaafste aan heel de klok. Geef mij maar een Royal Oak.
Ik vind een Ingenieur vele malen mooier en een nautilus ligt me persoonlijk sowieso wat minder maar diep respect voor het originele ontwerp is er zeker wel.
Is toch bijzonder hoe het originele nog steeds niet gedateerd of ouderwets lijkt.
De limited vind ik daarentegen nu al vrij afgezaagd er uitzien .
Prijs goud ongeveer 36 euro paladium ongeveer 20 euro, gewicht horloge 116gram? Alles bij elkaar ongeveer 3500 euro aan extra waarde tov staal.
Dus hij gaat tig keer over de kop. Buitenproportioneel…
Vergeet de baguette geslepen diamantjes niet ,want die zijn over het algemeen al heel duur om te slijpen.
Dan nog vind ik de prijs buitenproportioneel hoog.
Dus geen lume op de indices!