4xNA; digitale bevlieging

Enkele weken geleden stelde ik mijn eerste digitale horloge voor,
Het was toch iets compleet apart, een Diesel, niet iets wat massaal over de toog gaat bij een AD

Maar bij mij weekte het wel iets los en dat heeft mij toen in een soort digitale fase getrokken. :smirk:

Regelmatig kwam ik ook hier de nodige digi’s tegen, veelal Casio’s en G-shocks en dat deed me af en toe ook op het net verder zoeken naar andere troep aanverwanten.

En zo kwam ik er één tegen waar ik meteen ook een goed gevoel bij kreeg, een duidelijk afleesbaar exemplaar (één van de vereiste) het was de Skmei 1381 met metalen band, ook een +punt, verkrijgbaar in verschillende kleuren maar ik verkies de metaalkleur boven allen.

Het was love at first sight, :smiling_face_with_three_hearts: dus was de bestelknop snel :point_right: ingedrukt (de prijs hielp mijn vinger ook) dus nog snel afrekenen en afwachten wanneer dat ding ging aankomen. :kissing_smiling_eyes:

Intussen was de interesse nog meer aangewakkerd en een tweetal dagen later, wat denk je? Terug op het net verder zoeken naar dat soort prul aanverwanten, en wat denk je? Tuurlijk, nog drie stuks gevonden waar ik een goed gevoel bij had, damn it! :face_with_raised_eyebrow: :grin:

de eerste was nu toch iets anders namelijk een led horloge en dat was vroeger ook wel een favoriet van mij geweest :star_struck: :+1: dus was ook hier de vinger :point_right: snel op de bestelknop (prijs was ook best wel te pruimen) het ging hierbij om de Skmei 1646 (met metalen band natuurlijk)

En gingen we nu stoppen? Bijlange nie, zat in een roes en ging gewoon door tot ik op deze stootte de Skmei 1763 (natuurlijk ook met metalen band) ook deze zag er naar mijn mening geweldig uit :star_struck: en ook bij deze was de prijs niet overdreven, dus drukte ook mijn vinger :point_right: weer op die bestelknop

Zo, dat was bestelling nummer drie van die week, maar tijdens het scrollen naar deze horloges kwam ik toch iets tegen dat me even vast hield :astonished: maar toch verder deed scrollen naar de eerste bestelling van die dag, maar eenmaal deze twee in het winkelwagentje zaten moest ik toch nog eens terug naar die andere en begon er wat meer over te zoeken op het net :face_with_monocle:

Dat ding had meerdere functies dan alleen de tijd, dag, datum, alarm, chrono, er zat zelf een functie op om de TV of DVD te bedienen, ja leuk dacht ik maar dat ga je toch niet gebruiken wel? :pleading_face:

Maar het duiveltje :smiling_imp::smiling_imp: op m’n schouders kwam ook eens kijken en fluisterde in mijn oor dat dit een geweldige kans is om vrouwlief eens op het “paard” te zetten aangezien zij de TV afstandsbediening het meeste bediende.

Waar zat het engeltje dan zou je vragen? Die was van m’n schouder gevallen van het het schaterlachen. :rofl:

Dus, ok dat ding koste ook maar een habbekras en had ook een metalen band, +punt weet je wel, mijn vinger was reeds vertrokken naar de bestelknop en zo werd er in no time in één week vier horloges in bestelling genomen
Het wachten op deze vier was begonnen en dat duurde toch een drietal weken maar toen kwamen ze sporadisch binnen, dit was de eerste bestelling:

Niet lang daarna kwamen de drie andere binnen; de led:

En nummer drie:

En last bet not least, het speelgoed van dat ding op m’n schouders::smiling_imp:
Och, had ik nog geen foto laten zien van deze?:grin:
Wel hier zijn ze dan:

Zo, dat waren ze, en hoe zit het nu met mijn “digitale bevlieging”?
Die is nu wel bekoeld zou ik zeggen, ik heb zelfs nog verder aan het zoeken geweest maar vond geen enkel meer die me kon bekoren, dus bij deze vijf stopt nu wel de digitale fase.

En nu ga ik TV kijken met vrouwlief :smiling_imp: :rofl:

31 likes

De snelle wereld van het digitale tijdperk :wink:
Gefeliciteerd met deze vijf!

1 like

Geniet ervan leuk hoor :watch::wink:

1 like

…Nog enkele RED Led’s op de kop tikken om de diversiteit kompleet te maken :wink:

1 like

Die led is echt top. Veel sterkte met de keuzestres on de ochtend. :crazy_face:

1 like

Ze zijn leuk! Veel plezier ermee.

1 like

Grappig. Zo wordt een bevlieging toch nog prijzig. Veel plezier ermee.

1 like

Persoonlijk was ik blij toen het digi en led tijdperk voorbij was. Tegenwoordig is het voor mij nostalgie en best wel leuk. Vind de omega’s wel leuk maar laat ze maar aan mij voorbij gaan.
Ik wens je veel plezier met jouw digitale horloges!!

1 like

Kijk maar uit . De digitale virus is nog erger dan de analoge. Voor dat het je in de gaten heb heb je 2 boxen vol. :+1: :rofl: :smile:

1 like

“Dit is niet raar, nee, dit is bijzonder.”
Zo wil ik je “collectie digitaal” noemen.
Zelf heb ik er twee, maar draag die nooit.

Voor jou mijn wens: veel plezier er mee!

1 like

Mooi hoor geniet ervan.
Hier misschien wel de voorloper?

2 likes