5-3-24 witte speedmaster.

Haters gonna hate. :joy:

1 like

De gouden exemplaren zijn zelfs duurder dan die van rolex :joy:

2 likes

List wel….

1 like

Als je je ogen klein maakt en je kijkt door je wimpers zijn ze identiek. :rofl:

En doe je dat niet dan lijken ze op elkaar.

1 like

Dat lijkt mij relevant.

Conclusie: Bij rolex krijg je meer kwaliteit en waarde voor je geld :joy:

1 like

Daar doe ik geen uitspraak over…:face_with_peeking_eye:…. Maar esthetisch vind de omega’s mooier. (Zeker de gouden varianten):sunglasses:

2 likes

SMP is eerder een referentie naar de Seamaster.

Gewoon lekker ordinair “Speedy” :wink:

2 likes

Die hard speedy fan zal ze idd beide naast elkaar willen! (Idem hierzo)

2 likes

Band van een 3861 sapphire erop en knallen maar! (Of is dat vloeken in de kerk voor de freaks?)

2 likes

:point_up_2:

1 like

Wel, ik weet niet waarom, kan er de vinger niet precies op leggen, maar ik vind het concept van de ‘gewone’ Speedmaster maar dan met witte plaat eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk. Misschien omdat de hele legacy is opgebouwd door de versie met zwarte plaat, en ik dat, in oude vorm met step dial en lekker vergeeld tritium, een iconisch ontwerp vind. Volgens mij gaat de novelty factor snel slijten en dan zit je op het einde van de rit met een variant die niemand echt gaat willen.

Ze hadden beter een revamped Aqua Terra geïntroduceerd, met terug de verticale strepen en assymetrische kast :star_struck:

2 likes

Ik denk dat je met deze witte speedmaster een deel ander publiek aantrekt die je met de klassieke zwarte niet hebt. De mensen die niet op fora zitten of op de hoogte zijn van het hele verhaal achter het horloge maar gewoon op de mooie verhoudingen in ontwerp en nu ook in kleur, vallen.

Limited en special editions zoals bvb een snoopy zijn er voor de fanatiekelingen, andere mensen zonder die gave(:wink:) geven liever dat geld uit aan een horloge dat ten minste zichtbaar zoveel kost…

Ik denk dat je het dus niet moet zien als weer een andere moonwatch… :slightly_smiling_face:
Hij zal het goed doen bij beide groepen denk ik, ik ben alvast warm!

4 likes

Witte plaat is mooi maar ik vind de panda nog mooier. Hier de tokyo versie: was indertijd een mooie kans om aan niet te veel geld toch een speciale versie te kunnen kopen :partying_face:

16 likes

Prachtig deze.

1 like

Echt geweldig! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Stevig aan de prijs….

13 likes

€100,- op de prijs van de “normale” is niet gek.
Tja dat de Speedy in z’n geheel te duur is wisten we al, maar dat is niet alleen voorbehouden aan deze witte :wink:

1 like

Maar wel heel gaaf!

Had even de prijs van de hesalite in mijn hoofd zitten…. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Nog al​:heart_eyes::heart_eyes:

2 likes