5-3-24 witte speedmaster.

Dat is zeker een mooie! Al die Tokyo’s zijn in mijn ogen trouwens top!
Niet toevallig op zoek naar een Explorer 39mm :wink:

3 likes

Minder saai dan t origineel iig.

2 likes

Mijn volgende horloge zou de panda Tokyo worden…dit is wel een serieuze concurrent. Als ik geen andere moverende redenen voor de Tokyo had, zou ik voor de nieuwe witte gaan.

Een Tokyo panda zonder de zwarte subdials (want ik zie niet zo snel andere verschillen) maar met een 3861 aan boord. Nieuw en een beter uurwerk.

Maar goed, ik ga eerst bekomen van de NA’s van de afgelopen tijd :sweat_smile:

6 likes

Thx!
Nee, sorry, ga mijn tokyo houden en koesteren. :sweat_smile:
Ikzelf niks met de olympische spelen maar vind de panda setting net zo leuk. En maar 2020 stuks van gemaakt: ook leuk weetje. Niet dat hij zo exclusief is hé.

Ik val hier trouwens achterover als ik zie dat deze witte ondertussen ook al 9k nieuw kost :see_no_evil:

2 likes

En betere band en clasp.

1 like

in 2020 mijn 1861 voor sub 4K gekocht, aan bracelet. 20% verbouwings-korting zat er op. Vond ik nog steeds veel voor wat het is. Maar ik kijk er nuchterder naar dan velen; maar lang niet iedereen zie ik hier, gelukkig - want 9K is zot. 7,7K voor de hesalite met bracelet ook.

Zo lang ze als warme broodjes verkopen heeft Omega helaas gelijk. :disappointed:

3 likes

Heel lekker deze!

1 like

Prachtige versie, snel kijken zodra deze bij de normale ADs ligt :wink:

1 like

Dat zat erin :grinning: Groot gelijk!

amen

2 likes

Wat een beauty…. Helaas is voor mijn 42 mm te groot.
Heb zelf de Speedmaster pro en draag hem daarom veel te weinig.

No way

1 like

9k

Dikke l*l

Koop ik liever één of Tudors

2 likes

Helaas is dit de huidige marktprijs

Breitling Navitimer 43mm €9150
Zenith El Primero A3817 €9600
IWC Pilot 41mm €9600

6 likes

Dat geldt tegenwoordig voor zo ongeveer alle merken.
En voordat je gewend bent aan die prijzen komt de volgende +7%.
Je zou bijnaoverstappen op Pagani en St. Martin en Seestern, uit protest!

4 likes

Een Rolex Daytona kost €15.7K (list), een Zenith el Primero €9.9K en een Chronomaster sport € 11.8K. De nieuwe Tag Heuer Carrera € 6.5K.
Een Tudor Black bay chrono kost € 5.670,-. De Grand Seiko Tentagraph €14.3K.

Als je het zo bekijkt, kan je Omega geen ongelijk geven waar de Speedmaster nu geprijst is. Ik vind het ook veel en misschien ook wel te veel. Maar dat is meer een probleem van horloges anno 2024 in het algemeen. Niet per se alleen Omega.

8 likes

Ik krijg er binnenkort 150 bruto bij. Poepoe, nounou. Anderhalf jaar over gelobby’d. Ben 1 van een handjevol op de hele 100+ werkvloer. 9K voor een “A-” merk chronograaf is voor “regular working people” echt een paar stappen te ver inmiddels.

1 like

Ach 20 piek voor een krat pils is ook zot.
Ja t is duur maar move on mensen. Uw huisje is ook verdubbeld in waarde de afgelopen 5 jaar en daar heeft niemand moeite mee

2 likes

Wat een vet ding! Goed voor elkaar bij omega. Ja wel een beetje duur maarja het is een luxe product… hopelijk gauw 2e hands op de markt met een goeie korting :ok_hand:

Eigenlijk valt dat toch mee, nog geen euro per flesje.

1 like

Alleen koop je daar niks voor. Wat heb je daar nou aan? Behalve een nog hogere WOZ.

Ik heb liever de krat Heineken weer terug naar 10 euro. :green_circle:

3 likes