Is toch grappig he, hoe verschillend de perceptie van grappig op dat soort momenten is!
O, die wil ik volgende keer even om!
Alleen niet uitdelen met de hand waar je horloge om zit
… en dan, heel voorzichtig, de FPJ CB er bovenop leg.
(Hoop ik)
Draag je ringen?
Hier zou ik ook echt wel moeite mee hebben. Zelf krasjes maken is al kut, maar als een ander het doet
Niet om mijn vingers.
Wat ook kut is is dat wanneer je je horloge aan iemand geeft die het bekijkt en die dan veels te hard op tafel neer(gooit)legt met de woorden, hij is wel leuk …
Wat mega k*t is als iemand aan je horlogeglas likt om het daarna op te poetsen. Is mij gebeurd en ik bleef sprakeloos…
Tien face-slaps!!!
Haha, leuk filmpje. Nu vraagt nooit iemand of die mijn horloge mag bekijken, zien al gelijk dat het ali spul is. Maar ik ben zuinig op mijn horloges, dus goede reden om mijn trouwring in een laadje te leggen.
Laat mijn ega alleen het stukje van de ringen zien
Ik heb een nieuwe metalen schuifmaat, dus kan toch geen kwaad dan
Dat is toch normaal als je het als een lotje wilt verkopen
Guilty as charged. Vitrine moet toch af en toe met glassex. Hoe zou het zijn om te rollen in horloges? Heb het wel een met italiaanse lires gedaan.
Heb wel eens eerder gezegd dat ik horloges sieraden vind en ze ook als zodanig behandel. Zeker als ik even een horloge om wil slingeren van een ander. Ik verwacht ook van anderen die een horloge van mij om zouden willen slingeren hier voorzichtig mee omgaan.
Want heel eerlijk, je hebt niets (geen ruk) aan sorry als je een krasje op je horloge krijgt.
Uiteraard moet een iedereen zelf weten hoe ze met hun horloges omgaan. Krasjes op horloges noemt men karakter. Ik hou gewoon van karakterloze horloges.
“Can I see your watch?” Jazeker, met je ogen, niet met je handen