5 dingen die je NIET moet doen met horloges van een ander!

Mijn reactie zou zijn; een boze blik en de woorden “Jij niet meer in ieder geval!”

Watch in Watch contact :rofl:.

1 like

Ik wel. 1 keer…

1 like

Helemaal mee eens Sat. Zo sta ik er ook in. Krasjes maak ik liever zelf ook niet, laat staan dat ik dit van een ander accepteer.

Heb het zelf een jaar of 10 terug ook meegemaakt, dat ik een splinternieuwe Rolex omhad die even de ronde deed. Toen ik het ding weer terug in handen kreeg, zat er een hele lelijke kras op. Was ik niet blij mee. Voelt voor mij minstens hetzelfde als schade aan m’n auto. Gaat vaak om toch veel geld. Reparen kan natuurlijk. Maar dan zit je ongevraagd met een gepolijst nieuw horloge. En dat wil je ook liever niet.

Heb het ook bij verschillende AD’s meegemaakt bvb dat vrouwen, met handen vol met ringen, je horloge even willen bekijken en nergens bij nadenken :blush:.

En dan heb je ook nog van die mensen die het nodig vinden, om constant met een doekje of zelfs met hun vingers/duimen over je pcl’s gaan zitten wrijven :joy::joy:.

Laat mij maar een zeikerd zijn. Maar 1 ding is zeker… mensen die ooit een horloge van mij hebben overgenomen, waren reuze blij met de staat waarin zij het verkregen :yum:.

Laten we eerlijk zijn… Degene die hier het hardst schreeuwen, dat krassen oid hen niet uitmaakt, die weten ook wel welke ze zouden kiezen, als prijs de gelijk is, met of zonder krassen :blush::wink:

Fijne zondag!

:sunglasses:

2 likes

Niet bij mijn horloges kan ik je vertellen. Dat heeft mijn oudste broer ooit gedaan……

IMG_0168

3 likes

En nou ben jij de oudste?

2 likes

:see_no_evil:

Wtf :sweat_smile:

2 likes

Helemaal mijn ding, heb je per toeval het telefoonnummer van dat persoon?
Kan je mij anders in contact brengen met deze likkert.

2 likes

Stuur me een PB. Wordt wel eind juni want ik heb het druk

1 like

Niet erg.
Dit gaat het wachten waard zijn.

2 likes

Hij is vrij actief op HF … dus je zou hem kunnen tegenkomen. :see_no_evil:

1 like

Klopt, maar eigen krassen vind ik toch echt iets anders.

1 like