Gisteren op de kop af 5 jaar geleden ben ik lid geworden van dit forum. Sindsdien zijn er vele horloges gekomen en ook weer gegaan. Velen daarvan via dit forum aangeschaft, verkocht of geruild.
Veel kennis opgedaan, verslaafd geworden, leuke ontmoetingen met “lotgenoten” gehad, vrienden gemaakt, leren flipperen, handiger geworden in bandjes verstellen en omwisselen, veranderde smaak (van chrono’s naar duikers) etc.
Het waren mooie jaren en hoop dat er nog vele (jaren en horloges) mogen volgen!
Hieronder grotendeels en ongeveer op volgorde van aanschaf wat er allemaal in die jaren voorbij gekomen is in mijn collectie.
Ik kan met trots zeggen dat ik een leerling ben van Master ‘Thehaguedragon’ Maarten. Sinds ik contact met je heb, is mijn collectie enorm gegroeid en zijn mijn zakken standaard leeg
Als laatste heb je me veel kennis v horloges (m.n. duikers en Seiko) bijgebracht en een hele nieuwe horlogeswereld/vrienden (o.a. HF, Monsterwatches, Rikkertik en FB) en toch weet ik half niet zoveel als jij :} Bij deze je hebt me van mijn sportverslaving afgeholpen (
Onvergetelijk dat je me bij mijn 1e Rikketik (toen nog meer leek dan nu) direct naar Monsterwatches bracht en Deep Blue … binnen 15 min was ik 500 euries armer >X
We gaan nog veel horlogesplezier beleven :)-D
Bedankt voor alles en ik zeg het nog een keer: MAARTEN IS DE BESTE!
P.s. prachtige collectie! Die Helson, Sawthoot, Orca, Nighthawk en Steinhart teken ik voor (tu)