5 Kostbaarste Patek Philippe aller tijden

Prachtige horloges :heart_eyes::ok_hand::ok_hand:.

1 like

Wie was het eerste met dit design? Ik denk zelf eerder dat DW bezig is met kopiëren.

Maar kan mij voorstellen dat dit je niet aanspreekt.

2 likes

Leuk topic!
Vind de 1518 het mooiste :heart_eyes:

1 like

Interessant verhaal! Het blijven ook meesterwerken.
Ik mis enkel de 5175 een beetje in dit lijstje, lijkt me er ook één voor hier tussen!

1 like

Not even close. Die is 2.5M. :slight_smile:

1 like

Dat is waar… De exorbitante vraagprijzen, productie aantal en de jaren werk maken het m.i. wel een mooie eervolle vermelding :sunglasses:

1 like

Wat een schitterende kunstwerkjes zijn t toch :ok_hand: sowieso toffe vlog weer. Heb meteen die aflevering even terug gezocht van meneer beroepsduiker (i.s.m. Comex) met zijn 2 subs. Blijft een tof verhaal.

1 like

Prachtig, dat er met zoveel toewijding zulke bijzondere uurwerken worden gemaakt. Gelukkig zijn er mensen die daar in willen en kunnen😀 investeren. Dank je wel Jasper voor het delen!

Geen idee, maar ik zeg ook niet dat de één de ander kopieert. Ik zeg alleen dat ze qua ontwerp dicht bij elkaar liggen (vind ik). Wie er eerder was, ist mir wurst.

1 like

Duurt het echt jaren om zo een horloge te maken?

En wederom een reuze interessant verhaal @AmsterdamVintageWatches, gaaf. Bedankt voor het delen!

2 likes

Leuk verhaal, en natuurlijk een debiel rijtje zo om te zien. Staat even een paar miljoen aan “klokkies” :exploding_head:

Thanks voor het delen @AmsterdamVintageWatches.

OnlyWatch is om het jaar by the way, niet elk jaar. Neemt niet weg dat het een super mooi initiatief is en altijd hele bijzondere horloges oplevert!

1 like

UPDATE> 6300 destroyed this list. 31M USD voor dit gedrocht :stuck_out_tongue:

9 likes

Kwam deze ergens tegen, heel herkenbaar :joy:

3 likes

Gonbi signed Enamel Worldtimer een uur geleden geveild bij Christies. 9M USD! Werd in 2010 geveild voor 2.6M CHF. Geen slechte ROai :stuck_out_tongue:

6 likes

Hoe kun je dat een gedrocht noemen? Ik vind hem wel gaaf…

1 like

Die vind ik ook een heel stuk mooier dan die devil’s spawn van 31m USD van afgelopen week!

1 like

Misschien dat dit jouw voorliefde met Invicta verklaart :yum:

1 like