5 nieuwe Seiko Sports (monster) modellen

Voor de Seiko (Monster) liefhebber gespot op Chronograph.com:

Seiko 5 Sports
http://forum.chronograph.com/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1219656118/

Ben benieuwd wie de eerste aanschaf doet…

Groeten,

Ron.

Gokje…Rob? Ik vind die zwarte wel mooi. :slight_smile:

Ik gok ook op Rob…Kan hij weer lekker “modden”

Ik vind trouwens de 51 de mooiste.

Groeten,

Ron.

Deze zijn wel mooi, ook de 51.

btw Zijn deze ook geschikt voor duiken? Hiermee bedoel ik: de ring die je kan verdraaien, of staat die vast?

EDIT: Nevermind: Ik heb al begrepen dat het duikers zijn http://www.monsterwatches.nl , dus de kans zit erin dat ik er één zal aankopen voor alle dagen …

Wow zo Robbie nu teleurgesteld zijn dat zijn verzameling niet meer compleet is? Of zal hij blij zijn met deze modellen? Ik denk het laatste. :wink:

Wow, wat een mooie Seiko’s! (tu)

ik vind ze er erg leuk uitzien ! jammer van de 5 op de plaat…

Die witte hmmmm of die laatste zwarte ook niet slecht.
Die kunnen op het lijstje mogelijke impulsaankopen.

zien er geweldig uit, mooi voor in elke monster verzamelng.

Robbie is zeker op vakantie want het duurt wel heel lang voordat hij dit draadje heeft opgemerkt. :wink:

Klopt, op zijn site heeft hij dit vermeld.

Groeten,

Ron.

Zijn er geen Titanium modellen ? Ik vind die laatste zwarte heel erg mooi maar heb hem toch liever in Titanium ipv staal ??

mmm

100m, niet 200… 7s36 uurwerk erin.

doet Seiko steeds vaker, helaas. Bij Chronograph staan ook “mini-Sumo’s” te koop, ook heel fraai.

Ik zal ze zeker kopen, maar eerst moet de prijs wat zakken.

groeten uit Italië (30 graden en warmer :))

Hallo Rob,

Allereerst fijne vakantie.
“Mini Sumo’s”?..Wat is het artikelnummer van deze horloges?

Groeten,

Ron.

Hmmm ff zittenkijken, maar Model : SKZ205K1 vind ik echt prachtig, maar wel erg duur.

Maar ja, omdat ik hem mooi vindt zal hij wel nooit goedkoper worden.

Maar over de uurwerken, zijn die niet goed, minder, slecht of is dat persoonlijk Rob.

geniet nu eerst maar van je vakantie, en antwoord daarna maar een keer.

7s36 en 7s26 zijn vergelijkbaar. 2 nutteloze jewels is het verschil.

Trend is om 7s-uurwerken van Seiko naar Seiko5 te verhuizen. Seiko monsters gaan er dus uit en worden Seiko5 Monsters. maar dan moeten ze wel 200m worden als je het mij vraagt.

Een “Diver” dient ook naar mijn mening minimaal 200m waterdicht te zijn, anders verdient het horloge voor mij niet de benaming “Diver”.

Neemt niet weg dat voor de wijze waarop ik een horloge gebruik, het niets uitmaakt of deze nou 100m of 200m waterdicht is. Ik denk trouwens dat dit voor de overgrote meerderheid geldt. Waarschijnlijk denkt Seiko net zo.

Groeten,

Ron.

Voor mij zou het ook niet veel uitmaken, maar aangezien je met 100 m toch meer op temperatuurverschil moet letten dan bij 200m neem ik alleen een 200 m mee op vakantie…

gr. Marco