5 stuks, 25K, wat kies je?

Wat een onzin.

Kun je echt wel een toffe collectie van samenstellen.

Dit is een greep uit mijn verzameling wat <25k waard is. Heb er vrij veel plezier van :upside_down_face:

25 likes

Een Grand Seiko, een Panerai en een duiker

Verhip zeg, steek ik toch mooi 16K in mijn zak

12 likes

:grin: Snel verdiend.

2 likes

Auto/chrono
image

Duiker
Video Review - The 2022 TAG Heuer Aquaracer Professional 200

GMT
Squale SUB-39 GMTV – Guru Watches

Sporty/dressy
image

Vintage
1980's Heuer Diver 980.021 - Watches of Lancashire

En nog geld over voor een vakantie(tje). Meer heb ik niet nodig.

8 likes

25K te besteden?

Deze:

12 likes

Emotie met een horloge is bij mij niet gekoppeld aan wat het kost. Meeste echt dure merken zijn niet mijn smaak.
Maar er moet minimaal 1 mooie GS bij zitten :drooling_face:

5 likes

Akkoord! Een basisvereiste in elke set :sunglasses:

4 likes

Daily: Longines GMT
Diver: Omega Seamaster
Dress: Nomos Orion
Field: Seiko Alpinist
Aviator: Bulova Lunar Pilot

4 likes

Ik hoef niet perse een horloge uit elke categorie. Met 25k zou ik gaan voor een exp1 36mm, bb54, ZEP, sinn556i, en de 5e een Squale 1521pvd of Oris 65 diver of ….

1 like

Onderstaande zijn gelijk ook mijn ‘grails’. De speedmaster reduced heb ik al in bezit, ik hoop dit jaar een mooie Omega Constellation aan te kunnen schaffen. De overige 3 zijn nog wat verder weg kwa budget :sweat_smile:

Tudor Submariner: 10.000,-

Rolex Explorer 36mm: 7000,-

Tudor blackbay 39mm: 3500,-

Omega Speedmaster reduced: 2500,-

Omega Constellation Pie Pan: 2000,-

image

10 likes

Pohh lekker hoor!

1 like

giphy-2

Maar goed, zonder gekheid: Als ik opnieuw zou beginnen zou ik geen 25 duizend euro gaan besteden maar gewoon een mooie Speedmaster en een dikker duiker ernaast, mogelijk ook een Omega (SMP300) of een Pelagos ofzo. Mijn Squale Matic mag ik wel houden toch?

Wat zou ik godesnaam met vijfentwintigduizend euro aan horloges moeten … :thinking: maar goed, ieder zijn ding natuurlijk en ook ik heb in het verleden wel eens gek (te)veel geld voor een horloge uitgegeven. Ben er zelfs wel eens voor naar Zwitserland gereden. Maar dat stadium ben ik voorbij. :sunglasses:

4 likes

Lekkere GMT keuze :yum:

2 likes

Dan deze maar. Staat hoog op mijn verlanglijstje!
Dan heb je tenminste wat!
En in een keer klaar!

5 likes

Cool!

Snel een ander forum zoeken dan. Ik vrees dat wij liefhebbers der polshorloges nu te min voor je zijn.

7 likes
  1. Daily: Hamilton Khaki field titanium 500
  2. Travel: Grand Seiko quartz gmt sbgn027 2k
  3. Office: Grand Seiko SBGA375 3k
  4. Diver: whatever g shock
  5. Dress: rolex 1908

Nou klaar :joy:

2 likes

Je vrees is ongegrond! :kissing_heart:
Ik geniet van alles wat ik hier voorbij zie komen en iedereen moet lekker doen wat 'ie (M/V/X/…) wil, ik ga zelf alleen geen 25k meer uitgeven aan horloges. That’s all …

2 likes

Ah dan las ik hem misschien verkeerd.

Ik heb wat moeite met de belerende reacties waarbij mensen voor gek worden verklaard wanneer ze (conform vraag TS) aangeven wat ze zouden kopen voor 25k. Het blijft een horlogeforum hè jongens.

Wat kan mij het nu verrekken dat je voor 5k horloges koopt en voor de rest je vrouw een BBL en boobjob zou geven.

12 likes

We zijn het eens! :beers:

3 likes

1 stuk. Een mk1 maxi dial in top staat met b en p.

En voor dat €2500 die ik in mijn zak hou koop ik over een paar jaar wel een bb54. :sunglasses:

9 likes