Wat een onzin.
Kun je echt wel een toffe collectie van samenstellen.
Dit is een greep uit mijn verzameling wat <25k waard is. Heb er vrij veel plezier van
Wat een onzin.
Kun je echt wel een toffe collectie van samenstellen.
Dit is een greep uit mijn verzameling wat <25k waard is. Heb er vrij veel plezier van
Snel verdiend.
Auto/chrono
Duiker
GMT
Sporty/dressy
Vintage
En nog geld over voor een vakantie(tje). Meer heb ik niet nodig.
Emotie met een horloge is bij mij niet gekoppeld aan wat het kost. Meeste echt dure merken zijn niet mijn smaak.
Maar er moet minimaal 1 mooie GS bij zitten
Akkoord! Een basisvereiste in elke set
Daily: Longines GMT
Diver: Omega Seamaster
Dress: Nomos Orion
Field: Seiko Alpinist
Aviator: Bulova Lunar Pilot
Ik hoef niet perse een horloge uit elke categorie. Met 25k zou ik gaan voor een exp1 36mm, bb54, ZEP, sinn556i, en de 5e een Squale 1521pvd of Oris 65 diver of ….
Onderstaande zijn gelijk ook mijn ‘grails’. De speedmaster reduced heb ik al in bezit, ik hoop dit jaar een mooie Omega Constellation aan te kunnen schaffen. De overige 3 zijn nog wat verder weg kwa budget
Tudor Submariner: 10.000,-
Rolex Explorer 36mm: 7000,-
Tudor blackbay 39mm: 3500,-
Omega Speedmaster reduced: 2500,-
Omega Constellation Pie Pan: 2000,-
Pohh lekker hoor!
Maar goed, zonder gekheid: Als ik opnieuw zou beginnen zou ik geen 25 duizend euro gaan besteden maar gewoon een mooie Speedmaster en een dikker duiker ernaast, mogelijk ook een Omega (SMP300) of een Pelagos ofzo. Mijn Squale Matic mag ik wel houden toch?
Wat zou ik godesnaam met vijfentwintigduizend euro aan horloges moeten … maar goed, ieder zijn ding natuurlijk en ook ik heb in het verleden wel eens gek (te)veel geld voor een horloge uitgegeven. Ben er zelfs wel eens voor naar Zwitserland gereden. Maar dat stadium ben ik voorbij.
Lekkere GMT keuze
Cool!
Snel een ander forum zoeken dan. Ik vrees dat wij liefhebbers der polshorloges nu te min voor je zijn.
Nou klaar
Je vrees is ongegrond!
Ik geniet van alles wat ik hier voorbij zie komen en iedereen moet lekker doen wat 'ie (M/V/X/…) wil, ik ga zelf alleen geen 25k meer uitgeven aan horloges. That’s all …
Ah dan las ik hem misschien verkeerd.
Ik heb wat moeite met de belerende reacties waarbij mensen voor gek worden verklaard wanneer ze (conform vraag TS) aangeven wat ze zouden kopen voor 25k. Het blijft een horlogeforum hè jongens.
Wat kan mij het nu verrekken dat je voor 5k horloges koopt en voor de rest je vrouw een BBL en boobjob zou geven.
We zijn het eens!