50 geworden en dan...........

Gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier met je twee mooie horloge aanwinsten, zo wil ik ook wel vijftig worden!

1 like

Proficiat en geniet van je aanwinst.

1 like

Prachtige horloge Houthakker. :ok_hand::+1:
Welkom bij de club van Abraham :blush:

1 like

Ik heb ook nog zoiets😀

1 like

Top!
Ik heb zo ontzettend veel plezier gehad van dat ding.

Helaas werkt de mijne niet meer na 27 jaar trouwe dienst. :cry:

Lekker genieten van de Sonos play’s! :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd! Geweldige aankopen, vooral de Seawolf. Heb hem zelf ook. Geweldig hé die matte prof 3 band. Geniet!

1 like

Toen ik 50 werd heb ik oog mijn laten vallen op een (tweedehands) Patek. Ik dacht dat ik op die leeftijd wel toe was aan een horloge waar ik al 30 jaar van droomde. Ik heb toen samen met mijn zoon afspraak gemaakt in Brussel om te bezichtigen bij een tweedehands handelaar. Verkoper deed echter heel lullig dus ik ben lichtelijk geïrriteerd weer opgestapt. En nu, vroeg mijn zoon bij het verlaten van die shop, onverrichter zake weer terug naar Nederland?
Dacht het niet zei ik. De auto stond vlakbij een Patek AD geparkeerd. Dus daar even binnen, en ja hoor, ze hadden deze net nieuw op voorraad dus een half uurtje later liep ik buiten met deze op de pols. De bijpassende Happy Socks heb ik van mijn zoon cadeau gekregen.

7 likes

Gefeliciteerd! Veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like

Poeh, inderdaad een droomhorloge.
Prachtig!

“bijpassende happysocks” :joy::joy::joy:

1 like

Die Breitling staat bij jou een stuk beter om de pols dan bij mij! Hij heeft een lekker eigen smoel, maar ik vind hem voor mij te fors.

1 like

Die van mij doet het nog wel alleen de chrono werkt niet meer naar behoren

En ach,na 27 jaar word het weleens tijd voor een nieuwe😉

1 like

Mooi hoor, die Glycine. :ok_hand::ok_hand::ok_hand:
De Seawolf mag er overigens ook wezen :+1:

1 like

Gefeliciteerd en zeer veel draagplezier :+1:

1 like