50 jaar, toeteren maar!

Onlangs heb ik de respectabele leeftijd van 50 bereikt, en al een paar jaar geleden was ik bezig om te bedenken wat voor horloge bij die mijlpaal zou passen. Je kunt er maar druk mee zijn :grin:
Eigenlijk wist ik het antwoord al snel, als het even kon dan een Rolex GMT Master II. Leeftijd liefst wat ouder, jaren '80, T-dial. Verder gingen mijn eisen niet omdat ik wel zag dat deze Rolexen flink in de lift zaten. Eerst had ik nog het idee dat ik dit wel bij elkaar kon sparen, toch nog een paar jaar de tijd, toch? Maar helaas zag ik ook met lede ogen aan dat de prijzen harder de lucht in gingen dan ik kon bijhouden. Inmiddels had ik al en Explorer II Polar gekocht, ook GMT en die beviel beter dan ik had verwacht. Ik had me al bijna bij het idee neergelegd dat een GMT Master er niet in zou zitten, tot er hier een te koop kwam, twee maanden geleden. Het was duidelijk dat er serieus in de collectie zou moeten worden geschrapt, moeilijk moeilijk, maar uiteindelijk de knoop doorgehakt en een Omega SMP met GMT te koop gezet, samen met de Expl II. Het ging me aan het hart, maar ja, het was een beetje nu of nooit. De Omega viel bij mij te groot uit, zeker in vergelijking met de rest van de collectie, maar de Expl. deed echt pijn. Ze zijn gelukkig binnen het forum gebleven, als ze inmiddels al niet doorgeflipperd zijn…
Maar in ieder geval heb ik een voor mij bijna ultiem horlogedoel bereikt. Is dit dan een blijver? Denk het wel, ten eerste omdat ik met mijn eega een ruzie riskeer als ik deze ga verkopen, maar vooral omdat het gewoon een hele vette klok is. Voor mij echt genieten, hij is ook bijna van de pols meer geweest. Lekker bezel inserts wisselen, bandjes swappen, ik verheug me er nu al op.
Al meerdere keren plaatjes gepost, maar nu dan helemaal echt :smile:

Bedankt voor het lezen :smile:

27 likes

Oow wat een mooie klok Malus65, ik kan erin komen dat dit een blijver is!!! Gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst!

1 like

:five: :zero: :loud_sound: :loud_sound: :loud_sound: :loud_sound: :loud_sound: :five: :zero:

Mooie Nato ook, trouwens! :wink:

1 like

Gefeliciteerd met dit superhorloge en je overtreft jezelf weer met deze foto’s :+1:

1 like

Echt prachtig en zoals altijd genieten van je foto’s. Geniet ervan!!

Gr, HJR

1 like

Stef, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Veel geluk en gezondheid toegewenst. En … plaatjes blijven posten van de gmtmaster ajb :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd, dit moet zeker een blijver zijn! :loud_sound: toet toet :loud_sound:

1 like

Mooi hoor!!
Enne gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd!! :birthday:

En wat een superstrakke foto’s weer :+1: :smiley:

1 like

Gefeliciteerd Stef! Pracht cadeau. Geniet er van, en blijf vooral die plaatjes posten. :slight_smile:

1 like

Mooi horloge, mooie leeftijd ook :wink:

1 like

Mooi verhaal en nog mooiere klok. Congratz!

1 like

Van harte! Een hele mooie klok!

1 like

Toet!

Gefeliciteerd met je vijftigste en je mooie aankoop.

Van welk jaar is deze? Hij ziet er als nieuw uit…

1 like

Van harte gefeliciteerd met je 50 verjaardag en je super aanwinst . :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, super koop. geniet ervan.

1 like

:trumpet: :trumpet: :trumpet:

1 like

Mooie plaatjes van een mooie klok :smile: Congrats !

1 like

Gefeliciteerd! Wat een top klok en ook top foto’s!

1 like

Gefeliciteerd met je schitterende aanwinst en je 50e verjaardag, die vergeet je nooit meer.

1 like