5000euro

Moest pas zo lachen op FB.
Steeds van die oproepen:

wat kan ik kopen boven de 5000euro?

laat hier uw duurste horloge zien!(graag met adres)

Ik deel ook regelmatig en wordt dan ook gewaarschuwd dat je voorzichtig moet zijn.meestal adviseer ik goed in te zoomen en wordt de waarschuwing ingetrokken.

Zijn hier nog voorbeelden van mensen die een dergelijke inschattingsfout hebben gemaakt?
Wat zijn andere gevaren waar beginnende liefhebbers op moeten letten.

2 likes

Jep. @broederbill maakte laatst een topic over anderen waar hij heel hartelijk om moest lachen.

19 likes

Ik zie het nog steeds niet.

afbeelding

6 likes

Sorry maar als je dit serieus neemt of als je zaken wilt doen met iemand die op deze wijze een horloge zoekt moeten toch echt alle alarm bellen af gaan. Zo niet dan, tsja sorry man.

2 likes

Op Facebook zal ik never nooit een horloge tonen.

Facebook is een bewust extreem verslavend gemaakt gedrocht met als doel zoveel mogelijk gegevens over de gebruiker te verzamelen en eeuwig op te slaan in gigantische databases :slight_smile:

1 like

Dat is handig, een database met al je gegevens. Lekker overzichtelijk. Waar kun je zo’n faceboek kopen?

2 likes

Facebook is misschien een dopamine shot voor narcisten, extreem verslavend zou ik het niet noemen, heb je wel eens heroïne of crack geprobeerd?

4 likes

Kost niets hoor. Helemaal gratis.

Wanneer je zelf het product bent wat uitgemolken wordt hoef je vrijwel nooit te betalen.

1 like

When you dont have pay for the product, you are the product :grinning:

3 likes

Hele volksstammen hebben niet eens door dat ze verslaafd zijn.

Crack niet omdat dat er niet was vroeger. Heroine wel. Ik vond het niks.

1 like

Horlogeforum toch ook?

2 likes

OK. Dank je wel voor je toelichting betreffende jouw referentiebasis.
Nu weet ik meteen hoe ernstig ik je beweringen over 21e eeuwse verschijnselen kan nemen. :slight_smile:

1 like

Hebberigheid.

1 like

laat maar zien!
(graag met adres)

:slightly_smiling_face: