502 forum

Regelmatig bij het uploaden wordt ik er ook uit geknikkerd, zal wel teveel spam zijn. :sweat_smile: :crazy_face:

Echt? Daar heb ik nooit last van gehad. :man_shrugging:

Serieus. Overkomt me zeker mobiel met enige regelmaat.

Gebruiken jullie een browser of de HF app? Met de app heb ik het sowieso nooit maar het kan wel per browser verschillen. Cookies verwijderen helpt vaak ook.

Browser, Safari op IOS 16&17. Nog nooit uitgelogd. Af en toe een 502 maar ook zelden eigenlijk. Wel vaak retetraag hoor.

1 like

Komt het door de forse regenbuien dat HF vandaag zooo traag is?

Slow motion is er niks bij.
Als een Turtle zo langzaam. :turtle:

1 like

Te veel Seiko’s online!!!
:rofl:

2 likes

Mobiel… Via WiFi of 5G… Traag… Heel traag… :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Nog steeds heeeeeel traaaaaaaag……:roll_eyes:

1 like

Vandaag ook wel traag ja… maar soit… het is weekend :wink:

1 like

Vanavond geregeld tot wel 10 pogingen nodig om op het forum te komen. Je bent dan zo een kwartier verder…

Zat ook een 504 time-out tussen :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Het is echt drama…Al een aantal dagen.

2 likes

Gaat lekker weer…

2 likes

Jim Carrey is uniek en geniaal. Just saying. :relaxed:

1 like

Ligt het aan mij of is het forum echt vrijwel niet te navigeren? Ik wacht soms echt letterlijk minuten voordat ik verder kan. Mods, er moet echt iets veranderen hier - en het is al zo vaak gezegd, desnoods met een bijdrage per lid van - noem eens wat - een tientje per jaar. Verplicht. Ben je meteen van al die “dooie” leden af die zich ooit ingeschreven hebben en sindsdien nooit meer iets bijgedragen hebben.

Dit begint nu echt heel erg vervelend te worden. Als forumlid Junior nu meteen weer over deze post begint te zeiken zijn de rapen gaar voor hem. :angry: :upside_down_face:

7 likes

Ik doe mee.

3 likes

Dat supertraag navigeren heb ik ook.

Soms ook minuten idd.

Zit je tegen zo’n draaiend cirkeltje aan te kijken…

2 likes

Is idd behoorlijk vervelend.

4 likes

Dat vraag ik me ook soms af - want nu, bijvoorbeeld, werkt het pico bello. Grote topics laden binnen de 2-3 seconden. De keren dat ik me erger aan concrete problemen hier zijn zéér beperkt. Doet me afvragen of mijn verschillende ISPs agressief cachen, waarvoor in dit geval dank, of er iets anders aan de hand is.

Mja. Hebben de mods bitter weinig in de pap over te brokken :slightly_smiling_face:

Dat brengt een dikke boekhoudkost en administratie mee. Snap ik goed dat men dat niet wil. Maar ja, alternatieve oplossingen zijn niet eenvoudig.

1 like