Hier echt bijna geen doen. Al dagen niet. Is dat dan iets regionaals…?
Maar dat gezegd zijnde… denkpiste.
@Communiteq: wetende dat jullie logischerwijs niet al te ver in detail kunnen gaan qua informatie over HF specifiek - kunnen jullie een ja/nee uitsluitsel geven over of de bottleneck technisch gezien “live” zou kunnen verbeterd worden op een terugdraaibare manier? Even alle poespas errond niet meerekenen
Als het bvb puur een kwestie van een paar vcpus of gigabytes extra toewijzen is, zoiets kan technisch (normaalgezien) aangepast worden zonder veel moeite, en ook teruggedraaid. On-demand en dat soort buzzwords. Als het een complete migratie/herinstallatie/yada yada zou inhouden, dat doe je niet even en dat draai je evenmin makkelijk terug.
Als het antwoord “ja” is zijn er misschien dingen mogelijk. Is het nee, nja, dan weten we welke richting niét te denken.
Bladiebladiebla, fix it goddammit!
Helaas is de forumeigenaar niet zo betrokken. Anders was er wel wat aan de technische kant verbeterd🤓.
Gaat gewoon niet gebeuren. Het is wachten tot er een collectief enthousiastelingen een nieuwe plek opricht.
Wellicht zelfs overleden al - al meerdere jaren geen bijdrage meer van hem gelezen.
Nja. Betrokkenheid is makkelijk tot het je recht in de portefeuille raakt, of je tijd begint te vreten aan administratie. Been there.
De mogelijkheden van de eigenaar om dingen te verbeteren die a) geen stevig maandelijks prijskaartje hebben en b) geen bijkomende verplichtingen hebben naar boekhouding, administratie en belastingen toe, zijn beperkt.
Soit, ik ben benieuwd of ik die ja of nee ga krijgen hierboven.
Op een terugdraaibare manier: helaas niet.
Dat gezegd hebbende zijn we wel bezig om een migratie naar een nieuw stukje infrastructuur voor te bereiden die hoogstwaarschijnlijk dit jaar zal gaan plaatsvinden. Dat zit wat kosteneffectiever in elkaar en daardoor kunnen we waarschijnlijk wel wat meer capaciteit regelen.
Oh. Oke.
In de pap brokken lijkt me sowieso niet wenselijk…
Zeer wenselijk! Ik hoop op goed nieuws t.z.t. Succes.
HF is erg traag de laatste tijd. Misschien moet iemand de server weer ff een schop geven?
Same here! Zojuist ook weer ‘pagina onbereikbaar’
Refreshen we teveel met z’n allen ?
Een uur geleden was het nog te doen maar nu slaat het geregeld weer vast.
Dit krijg ik nu ook dus hierbij.
Een flinke schop denk ik
Naast het lange wachten werkt de zoekfunctie soms ook niet meer naar behoren. Dit topic bestaat toch echt
Het is gewoon niet meer leuk hier door de extreme lange laadtijden. Ik hoop dat het op de korte termijn een keer wordt opgelost. Of ben ik de enige nog waar de website extreem traag is?!
Ik heb het in meer dan 12 jaar nog niet zo slecht meegemaakt als vandaag…
Hopelijk wordt het op 8/1 opgelost.
Dat wordt dus morgen de 9de.
4 uur zonder H.F. .
Hoe overleven we dat.
Ik moet nodig gaan mediteren.