Wanneer je zoveel hebt, maakt 6,5 miljoen niet meer uit. Waarschijnlijk levert de show off zoveel indirect weer op dat het uiteindelijk niets heeft gekost en alleen meer heeft gegenereerd. De kracht van geld maakt geld.
Prachtig he, deze zijn in de afgelopen 5 uur verkocht de ene na de ander😂
Koopje. Ben benieuwd wat die andere 169 gaan doen.
Die worden verkocht voor 47k per stuk, vraag is meer hoeveel de kopers hebben moeten uitgeven om in aanmerking te komen.
Heb je die kleur wel eens goed gezien?!
Deze koop je alleen voor de handel. Wat is dit een mooi horloge in een lelijke kleur. Oprecht. Lelijk.
Overigens de Rolex OP in deze kleur ook.
Als er geen patek, Tiffany of rolex op staat verkopen ze ook niet.
Bij Tiffany hebben alleen de dozen en zakken deze kleur.
Las het ja, wordt alleen in de Tiffany boutiques in BH, SF & NY verkocht. Select clientèle dus.
Laat ik het anders stellen, voor hoeveel ze binnenkort op chrono gaan.
Wel lachen hoor dit.
Ben echt benieuwd hoe lang deze blijven doorstijgen.
Je moet toch echt geld teveel hebben om te geloven dat deze OP zo bijzonder is dat straks iedereen deze wil
Alsof je vrouw er mooier door wordt
Brick is hem zelfs zo erg aan het hypen dat ie z’n avatar heeft aangepast.
Jij hebt mij al 7.5 mio geboden, en ben toch wel verleid hem aan jou te verkopen.
Rest bespreken we via PB.
Hier zal PP toch alles aan doen om dat te voorkomen, met 169 lijkt het me makkelijk om te achterhalen wie het geweest is. Zou een VIP dat riskeren?
“Dont feed the hype” wordt vaker gezegd. Gaat zeker op voor de Patek Philippe Nautilus 5711. Ik vind eigenlijk dat hier geen aandacht maar aan moet worden besteed. Ook hoeft naar mijn mening de 5711 niet meer in " Uhren Exclusief" of andere tijdschriften te worden afgebeeld. Daar staat nu de 5711 met groene wijzerplaat voor 30.100 euro prominent afgebeeld, alsof hij voor dat bedrag ooit ergens te koop is. Beste HF leden, laat dit links liggen. Het is de ultieme waanzin.
Dat is om te laten zien hoe schitterend lelijk deze kleur is.
Zonder dollen. De avatar is de echte kleur van de ‘5711 Tiffany’
Lijkt alsof het horloge ontzettend populair is (zoals veel modellen tegenwoordig) maar vindt t zelf altijd een deceptie als dan blijkt dat het horloge ongeveer 200 keer bekenken is in de afgelopen 48 uur .
Want ?
200 keer bekeken in 48 uur op een groot internationaal verkoop platform is niet echt mega veel vind ik…
Adem in, adem uit en tel tot tien. We hebben het hier over een horloge uit het luxe segment.
compleet overbodig speelgoed voor de rijken. Wees blij dat het er nog mechanische horloges zijn die wat begeerte opwekken. Anders had je nu de keuze uit smartwatch A of smartwatch B.