6 horloges gestolen op Schiphol

Iemand is zijn watchroll vergeten bij de douane: https://www.instagram.com/p/Cdclas1K77J/?utm_source=ig_web_copy_link

Zitten al drie dubbele in. Scheelt weer.

1 like

:thinking:

25 likes

Yep, gelachen. Bijzonder zuur voor de persoon in kwestie natuurlijk

4 likes

Is ie nou vergeten of gestolen? Zit wel degelijk een verschil in.

Wel zuur in elk geval

1 like

Balen :frowning:
'In a moment of confusion and chaos" legt niet echt uit of ze nu gestolen of vergeten zijn.

1 like

Eerst vergeten en toen gestolen gok ik zo

1 like

Tja met die extreme drukte daar is dat niet zo gek, ik was er ook die week wat een complete chaos.

Die rechtse zenith en omega Poeh mooi hoor!

Uiteraard zit niemand hier op te wachten, maar zeker een echte verzamelaar gaat zoiets toch niet in een simpele watchroll vervoeren?
Ik begrijp hieruit dat hij al even bezig is met z’n verzameling.

Een Peli case is niet zo schrikbarend duur en is eenvoudig te herkenen. Maar ik weet de achterliggende gedachte natuurlijk niet.

Volgens zijn Insta account gaat hij ervan uit dat ze gestolen zijn. Moet wel zeggen dat hij een goede smaak heeft wat betreft horloges. Zijn redelijk unieke horloges.

Hoe dan ook heeft hij zelf behoorlijk lopen pitten daar bij de duane. Maakt het niet minder zuur.

Zoooo die JLC, prachtig.
Wel echt een nachtmerrie zeg.

1 like

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een godsvermogen aan unieke vintage horloges.

6 likes

Het zijn er 6 btw, vandaar die ‘dubbele’.

M’n OCD helemaal los op de titel nu :sweat_smile: :rofl:

Of hij was naar een GTG om z’n collectie te showen :man_shrugging:t3: wie zal het zeggen?

nee idd, die zal wel ff paniek hebben gehad

1 like

Waarom niet?

Ik zou toch voor zo’n collectie een degelijke case aanschaffen als je daarmee gaat reizen.

Lijkt me ten eerste een veiliger gevoel en ten tweede biedt dat meer bescherming dan een watchrol.

Maar hé, hij zal er een goede reden voor hebben, ik ken het hele verhaal niet :wink:

1 like

Zie de titel van je topic. Denk dat er veiligere/betere alternatieven zijn dan een watchroll.

Op zich lijkt me dat allemaal niet zo’n probleem maar ik zou ze lekker in mijn tas laten zitten