€ 6,- voor 4 'push-bars'

Vergeef mij het gebruik van het woord push-bar, maar ik heb vanmiddag 6 euro betaald voor vier van die pennetjes waarmee je de horlogeband aan de kast bevestigd. Is dat niet wat veel?!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen idee had wat de prijs zou kunnen zijn, dus ik heb mij laten verassen. Puur uit gemak heb ik betaald en de pennetjes meegenomen.

Gerwin

Ik weet eigenlijk niet wat die dingen kosten maar het lijkt me veel…

Is een hoop geld, Ik heb bij conrad een doosje met 900 Push-bars in div maten voor 20 euro gekocht.


kosten een paar euro per zakje van 50 stuks

groet André

Ik ben dus bij de benen genomen :(. Hoe heten deze pennetjes op eBay? Dan weet ik wel waar ik ze de volgende keer koop.

Gerwin

PS Bij Conrad kan ik ze zo gauw niet vinden

Kijk hier maar eens Conrad
http://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgate/zcop_nl2/?~template=pcat_product_details_document&object_guid=B1FD6C4085FB07E9E10000000A010221&master_guid=&master_typ=&no_brotkrumennavi=&p_load_area=1513012~1&p_artikelbilder_mode=Ein&p_sortopt=object_description&pag/

Zoveel zal ik er mijn leven lang niet nodg hebben. :stuck_out_tongue:

Mocht je er ooit 1 of 2 nodig hebben hoor ik het wel ik heb er idd genoeg :slight_smile:

Doe mij maar een paar fat push bars in ruil voor de wijzers :wink:

Als ik er daar een paar van had zou jij ze zo van mij krijgen, maar het zijn allemaal gewone met een diameter van 1,5 mm.
Dus niet dik genoeg voor een monster :frowning:
Maar mocht je ooit “gewone” Push-bars nodig hebben hoor ik het wel.

Waarom hebben jullie zoveel van die dingen in huis?
Hoeveel horloges heb je dan wel niet ?
Of zijn jullie aan het bijklussen :wink: ;):wink:

Groet Peter

In de winkel vragen ze er € 1,50 voor sommige zelfs meer dit is een normale prijs voor “push-pennen”

heb een paar honderd horloges,en familie,vrienden en kennissen komen ook vaak voor
een nieuw batterijtje of een nieuw bandje.
vandaar :slight_smile:
groet André

Dat zal wel kloppen Martijn, in een winkel is het personeel dan ook vaak veel tijd kwijt aan iemand die alleen maar 2 nieuwe pushbars in de juiste maat nodig heeft.
een juwelier zet ook een nieuw batterijtje in je horloge voor 5 of 10 euro, 't batterijtje zelf kost misschien maar een euro.
groet, André

1,50 per pennetje…(tu)

In totaal 4 euro te veel betaald misschien, maar als ik ze nodig heb en ze aldaar kan krijgen op dat moment kan me 4 euro echt geen ene moer schelen. (:smiley:

Het kan erger…

Een paar honderd horloges…je bent dan altijd bij de tijd :wink:

Groet Peter

Welke zoekterm moet je dan gebruiken bij Conrad?

Zoeken op horloge gereedschap