60 jaar oud , radium , valjoux 72 , navitimer

Een adembenemende aanwinst en een gentleman’s agreement komt niet zo maar tot stand, je hebt 'm verdiend, René :+1:

1 like

mooi verhaal, en wauw, wat zit er nog meer in dat vat. ….

zoals onze buren zeggen: sehr geil ! :slight_smile:

1 like

Mooi horloge en mooi verhaal.

Valt zeer te prijzen dat je een marktconforme prijs betaald voor een horloge van iemand die zegt er geen verstand van te hebben.

1 like

Wow een Black on Black AOPA, als ik dat zo zie dan denk ik dat maar beter op kan houden met dat gepruts in de marge wat ik verzamelen noem.

Ik ben vooral heel benieuwd naar de andere horloges uit deze deal…

1 like

Dat is weer een schitterende aanwinst en ben benieuwd naar het "hierover meer"stuk want ik vermoed dat er gerestaureerde UG aan zit te komen ?

1 like

Proficiat! En wat een verhaal, je kan bijzonder trots zijn op wat je hebt opgebouwd!!

1 like

Prachtig verhaal, de “jacht” blijft toch het mooiste van horloges verzamelen.
En we zijn inderdaad ook heeeel benieuwd naar de rest :smile: .

1 like

Prachtig!
En leuk om te merken dat eerlijk zaken doen dan ook vruchten afwerpt.

1 like

Die andere horloges klinken ook heerlijk. Zou die ook graag op de foto willen zien!

1 like

Ik deel je stelling in deze.

Zowel zakelijk, als je fair zaken doet (zonder jezelf tekort te doen) bouw je een reputatie op die je duurzaam succes biedt.

En op persoonlijk niveau ontkomt je niet aan de wet van oorzaak en gevolg (karma)

1 like

Echt genoten! En als ik heel eerlijk ben nog het meest van je verhaal (en interview). Toch vaker vintage checken, had deze bijna gemist. Bedankt voor het delen!

gr, HJR

1 like

Mooie klok en ee nog mooier verhaal. Wanneer ga je meer vertellen over de andere?

tipje , sluier etc

deze had de goede man ook … wordt vervolgd als de rest ook arriveerd op het ‘verzamel’ adres

13 likes

Wat een collectie zal dat worden… Mooie aanwinsten!

1 like

Zo’n tri-compax is toch wel een van de fraaiste horloges ooit gemaakt.

1 like

ja, dat ben ik helemaal met je eens. Schitterend.

1 like

Wow, veel naar zitten kijken al, wat een klok!

1 like