60 nieuwe varianten in de Omega Aqua Terra lijn

Te veel om te laten zien hier dus, maar een paar dan toch … :slight_smile:

.

.

.

.

.

Price and availability

The new Aqua Terra watches are priced well, with retail generally 8% or so below that of the comparable model of the earlier generation.

The men’s Aqua Terra in steel on a leather strap (either 38mm or 41mm) starts at US$5400 or S$7600. The top of the line men’s watch in 18k Sedna gold with a matching gold bracelet is US$29,200 or S$40,500.

And the ladies’ Aqua Terra in steel with a quartz movement (28mm) starts at US$2800. The larger, automatic ladies’ model (34mm) starts at US$6400 or S$8850, while the 18k gold model is US$23,700 or S$32,850.

They will be available in Omega retailers and boutiques starting September 2017.

-> Artikel

9 likes

Leuk artikel, maar als 5400 tot 50.000 USD als nette prijzen wordt beoordeeld ga ik wel iets anders kopen😚

3 likes

Yups ik heb het al vaker gezegd, wat prijzen aangaat zijn de meeste merken het padje helemaal kwijt …

1 like

Voor dit model is wel de dalende lijn ingezet. Als ze deze een jaar of 10 doorzetten dan wordt het weer interessant voor de gewone man om een nieuwe omega te kopen.

4 likes

Ik neem aan dat ze de quartz versie in 38mm eruit hebben geknikkerd.

Ik heb ze helaas nog nergens in het echt gezien…ben benieuwd naar de nieuwe verdunde kast… die met rosé gouden bezel en dito endlinks lust ik wel!

1 like

Staal met blauwe plaat staat hier al een tijdje op de shortlist. De horizontale lijnen en de datum op 6 vind ik top, PCL’s wil ik wel op de koop toe nemen.

Flink prijsverschil trouwens tussen de 38 en 41 mm, nietwaar?

1 like

enorm, en ik vraag me de verantwoording ervan af.

1 like

Het kaliber 8800 is toch wel een pareltje hoor , de prijzen zijn wel pittig ja.

1 like

Ik ook (als het klopt). Prijsverschil was paar maanden geleden 1k MSRP, meen ik. Nu dus het dubbele…:worried:

1 like

Alhoewel ik van mening ben dat de blauwe CA in het tweede plaatje een dial heeft die veel gelijkenis vertoont met de wand van een Crawford roldeur, vind ik hem verder wel mooi. De kast, band en combinatie ervan vind ik netjes.

De prijzen vind ik van de “betaalde dames van lichte zeden” besnuffeld maar gelukkig is iedereen natuurlijk vrij om wel/geen aankoop te overwegen.

Helaas had alleen die groep “iedereen” wat groter mogen zijn vrees ik…

Edit: @Chopin, ik respecteer jouw mening over de blauwe dial uiteraard volledig en had zeker niet de intentie om er vervelend over te doen maar hij doet me er echt aan denken. Vermoedelijk een image dat in mijn technische hoofd is ingebakken, sorry…

2 likes

[quote=“ThaPapper, post:11, topic:119417”]
Crawford roldeur
[/quote] :joy::joy:

Die staat bij mij ook op het lijstje, alleen die horizontale lijn en datum op 6 maken m voor mij net minder mooi.
vooral de verticale lijnen maakt m nou net zo mooi.

Dan heb je geluk! Die variant ligt de komende tijd namelijk nog gewoon in de winkel, misschien zelfs met een leuke korting :slight_smile:

@ThaPapper: over die gelijkenis kan ik niets zeggen maar als jij die ziet, helemaal prima! Dat respecteer ik dan weer volledig :slight_smile: wat zijn we toch weer heerlijk tolerant hier!

2 likes

Prijsverschil? Ene is toch US-Dollar en de andere Singapore Dollar

Edit: even gekeken naar de 38mm op rubber is dezelfde prijs als de 42mm op rubber. Beide 5.000 EUR

1 like

Dus dat! Maar omdat ik de laatste versie heb ben ik wel benieuwd naar de verdunde kast…