Mijn twijfels:
-de dial zonder minutenmarkeringen.
-de hoogte van het OMEGA logo. Meestal zie je ze wat ‘platter’ of meer ingedrukt.
Daarnaast oogt ie ook wel héél clean. Zou dit een re-dial zijn?
Zoekende op deze ref. kom ik zowel versies mét als zonder minutenmarkeringen tegen.
-de kroon. Oogt minder afgerond dan ik normaliter zie uit die periode, maar is wel een Omega kroon.
Lastig. Over het algemeen is het ontbreken van een minute track wel een aanwijzing voor een opnieuw opgemaakte wijzerplaat… maar met het lettertype en de algehele look wat er eigenlijk heel netjes uit ziet durf ik het niet met zekerheid te zeggen.
Als je het niet zeker weet zou ik hem lekker laten lopen. Je twijfelt er nu aan dus dan zal je dat in de toekomst misschien ook wel blijven doen.
@Jelle ik twijfel idd weliswaar, maar het is ook één van de mooiste, die wat mij betreft alle boxes tickt voor een klassiek-correcte dresswatch. Bescheiden formaat, geen datumvenster, rustige dial.
Ik denk dat de kroon de grovere vertanding hoort te hebben.
Zeer prettig in de bediening ook. Ik zou deze laten gaan. Of de prijs moet zeer aantrekkelijk zijn. (En die ontbrekende minuten markers??) De tekst “DE VILLE” heeft kleine haakjes aan de letters bij die van mij. Die van ts lijkt dat ook te hebben maar de foto is niet al te scherp.
Goed punt ja. Wordt toch doorzoeken dan, want ondanks dat ik best slanke polsen heb en liever niks boven de 40mm draag, is 34mm wel een betere optie dan 31/32.
Bedankt voor het aanbod, maar ik zoek absoluut niks gouds.
En ivm slankheid onder manchet, heeft handopwinder de voorkeur. Scheelt toch weer 1 à 2mm, nietwaar?