En dat is ook terecht! Maar wil weer wat anders en eigenlijk niet extra in de hobby stoppen
. En dat horloge is sowieso al meer dan ik wil uitgeven, dus daarom ook niks definitief. Dit horloge is in zeer goede staat en waarschijnlijk niet meer terug te vinden, dus dat doet me al twijfelen…
Deze Sje099 ruim anderhalf jaar in bezit. Draag deze niet heel vaak. Soms denk ik wel eens om weer te wisselen.
Maar tegelijk denk ik wat dan? Misschien een Grand Seiko? Maar ook zoiets van wat schiet ik ermee op. Deze is gewoon dikke prima
Of is dit de verzadiging in de ‘hobby’?
Ik had deze alleen nog maar op Seiko foto’s gezien. Prachtig horloge, waauw! De blauwe bezel toont hier bijna zwart?
Wat een gave band zo op deze foto. Is niet originele toch? Of vergis ik me?
Nee je zit goed. De originele 62mas is nooit op bracelet uitgebracht. Er was toen wel een H-link band voor. UncleStraps verkoopt zo’n H-link band. De endlinks voor de 6105 passen op een SJE093 en met deze combi zit je het dichtst bij de originele op een H-link band. Ik vind de band van de SLA017, die ook moet passen, te grof voor de SJE. Ik wil die klassieke uitstraling behouden.
Het geeft hem inderdaad die mooie klassieke uitstraling! Het staat hem echt goed, super combi!
Komt door kunstlicht. De insert is behoorlijk donkerblauw, maar altijd wel meer blauw/blauwe gloed dan zwart ![]()
Ik heb de zwarte variant in de outlet in roermond zien liggen, heel knap horloge!