62MAS Only!

Toch maar een topic voor deze prachtige horloges maken aangezien die er nog niet is…

Mijn 62MAS:

Laat ze hier zien :+1:t2::smiley: …Alle Seiko’s die 62MAS mogen genoemd worden.

@sq100 Kom er maar in met die prachtige groene…oei die zou ik ook graag scoren :grin:

10 likes

De groene

En die andere groene

14 likes

Tuurlijk heb je ze allebei…heerlijk :star_struck:

2 likes

Goed gedaan Nils!
SPB081J1 Licht gemod met MM300 wijzers. (Thanks @vouwfietser :+1:)
Ben er helemaal weg van. :star_struck:

17 likes

Heel gaaf! Maareh… wat reken je precies wel tot 62MAS en wat niet?

3 likes

WOW…wilde al vragen welk typenummer dit is maar gemod dus :+1:t2::smiley:

1 like

Kan je het beste aan mij vragen. :see_no_evil::joy::joy:

2 likes

De andere blauwe is ook mooi

10 likes

:joy: ja maar ik dacht ik vraag het de topic starter

1 like

Goeie vraag…mocht al niet in het MM200 komen… maar die van mij zijn de eerste 62MAS uitvoeringen en je hebt nu de nieuwere versies…SPB149,SPB145 enzovoort

2 likes

Deze stond pas in het blauwe gedeelte(handen jeukten) …deze heeft de dual lume toch :star_struck: …echt heel gaaf :+1:t2::smiley:

1 like

Aha, kijk dat maakt het al een stuk breder! Ik dacht misschien alleen SLA017, SLA037, SLA043 etc…

Zeg maar de crazy expensive ones.

2 likes

:joy:

Maar ûh, is er niet ergens een lijstje te vinden? Zou ik wel fijn vinden, want dit zijn ook duikers tot 200 meter. Zou net zo goed MM200 kunnen zijn. :see_no_evil::wink:

2 likes

Ja die hele dure…maar die worden ook 62MAS genoemd toch?

2 likes

Aangezien de spb14x al eigen topic heeft is dit de 62mas 1e generatie reissue topic

2 likes

Ik vind het ook verwarrend…maar zoals ik zei…de kwaliteit en prijsklasse van die modellen zijn hetzelfde

Sterker nog, dat ZIJN de echte 62MAS, de anderen daarna zijn re-interpretaties. Ook gaaf hoor. Ik wil er deze week 1 kopen (SPB143 ).

1 like

Ooh…zal ik het aanpassen dan?

Gaat om het model… die zijn toch echt heel anders. Anders open je maar een 200m topic.

2 likes

#Metoo

1 like