Jij houdt dit topic overeind of niet?
Mogen SPB’s ook?
Ja dat is het nadeel voor zo’n limited he. Er zijn er gewoon niet zoveul.
Zeker! Het is een mooi model.
Moet dit topic eigenlijk niet samen met deze:
Mooi! Die zien we hier te weinig vind ik. Echt een geweldig horloge, en zeker voor de knaken.
Die van mij draag ik amper meer, is wat op de achtergrond verdrongen door het zwaardere geweld. Wellicht toch maar weer eens oppakken.
Dank!
Voorlopig houdt hij goed stand in mijn verzameling.
Het is dan ook mijn enige blauwe duiker tussen een hoop zwarte kleppers.
Ooit gekocht, verkocht en terug gekocht…
Doen!
Wat mij betreft de mooiste 62MAS. Maar nog steeds nieuwsgierig waar Seiko mee komt in dit jubileumjaar.
Verwacht je echt een nieuwe release? Ze kunnen bijna niet beter, tenzij ze echt een 1 op 1 maken
Ja ik verwacht toch wel iets… Seiko zou Seiko niet zijn als ze niet iets met een “anniversary” doen. De 62MAS viert dit jaar z’n 65th Anniversary.
Maar ze hebben het zich met de SJE093 idd wel lastig gemaakt… eigenlijk is die al 1:1, op het logo na. Bij het origineel was dat opgelegd. Alleen dat doen ze niet meer zo vaak op duikers. Ik heb het recent alleen nog op de Tuna gezien (die dit jaar toevallig ook een anniversary viert).
Maar goed, wellicht dat ze de 62MAS uitbrengen in titanium, dat zou ik heel tof vinden! Of iets meer voor de hand liggend; Everbrite / Ever-brilliant steel. En anders met een blauwe dial of iets dergelijks. Maar het voorbij laten gaan? Dat denk ik niet.
We wachten af! Misschien ipv titanium, komen ze met een goude kast
Ja dat is zo… maar wel met de kast van de SLA. De nieuwe kast van de SJE (met het 6L uurwerk) is alleen nog gebruikt voor de 093. Dus ik denk eerlijk gezegd wel dat ze daarmee doorgaan. Waar zou je nog op hopen wat betreft een andere kleur oid?
Dat vind ik wel heftig. Brons! Zou ook nog kunnen. En wie weet toch nog een stalen bracelet, omdat daar toch wel vraag naar is.
Groen, oranje, geel/goud of bovenal wit. Als het maar de kwaliteit/diepgang heeft van de eerder uitgebrachte anniversery modellen, dan zit het wel goed… Dat mis ik enigzins op de laatste uitgebrachte Marinemasters.
Overigens heb ik me voorgenomen niets meer te kopen; dus het zou mij eigenlijk niet uit moeten maken🫣