Beetje leven in blazen hier
pGoedemorgen
oeh, heel erg mooi! hoe bevalt het horloge?
Ja, vind ik ook
Pas een dagje om, maar so far heel fijn. Band weet ik nog zo niet, enorm stug maar als ik eerlijk ben merk ik het niet echt. En de lengte heeft wel wat, lekker retro/functioneel. Ook nog een Tropic onderweg, gaan we zien.
Ik heb m naast een Sub en een Black Bay 54. De Sub is echt iets anders, geen concurrentie. Maar de BB54? Ik moet zien of die nog blijft…
Heb op dit moment de bb54, maar merk dat ik met een schuin ook naar de Seiko zit te loeren. Heb je een side by side foto? Het liefst zou ik ze samen in de collectie hebben
Die zal ik maken, wordt volgende week…
Ah leuk, dit had ik nog niet gezien. Ga het vanavond eens bekijken
Wat zijn overall de meningen al hier?? Kunnen ze samen in een collectie, of toch te veel overlap?
Heul knap!
Van waar komt de rally strap?
Het zijn allebei duikers, maar daar is bijna alles meegezegd vind ik. Vooral als je de bb54 op staal houdt (wat ook het mooist staat naar mijn mening) en de Seiko op rubber (wat ook het mooist is) zijn het echt twee totaal verschillende horloges.
Als je het “ok” vind om meerdere duikers in je collectie te hebben (wat ook samen hangt met de grootte van je collectie) kunnen deze twee heel goed samen vind ik!