Makkelijk te wisselen door de opening naast de lugs en wat gereedschap.
Dank !
Bandje is inderdaad aan de lange kant , bij B&S een zwarte nato besteld , dank voor de tropic tip , zal er ook eens naar kijken.
Een week in mijn bezit en om de pols. Heerlijk horloge alleen over de band ben ik nog niet enthousiast. Nu even op een leren Bulang gezet.
Lekker deze, heb hem zelf ook en bevalt uitstekend! Heel soms die seichu erop maar dat is niet zo spannend. Meestal een nato, sailcloth of waffle. Staat altijd goed! Geniet ervan!
Terecht hoor, al is mijn liefde helaas alweer bekoelt…
Je doet je naam eer aan? Hij wordt geflipperd?
Nee, ga ik niet doen, even opzij gelegd misschien komt de klik er weer.
Had de foto’s eerder vandaag al geplaatst in het WDWV topic, maar ik had mijn 62MAS reissue vandaag ook om. Wat een fijn horloge is dit Zie alleen dat ik de datum niet goed had, maar ach, wie gebruikt zijn horloge nou daadwerkelijk.
Is dit de SLA?
Ja.
Deze heeft het gewonnen van de BB54?
Ik denk het wel. Lichte twijfel om de BB54 nog even te houden, maar ik denk dat ik eerder naar de Seiko grijp. De BB54 is objectief een beter horloge, maar hij mist simpelweg persoonlijkheid. Hij doet me gewoon niet zo veel. Heb ik eigenlijk met vrijwel alle zwarte duikers, Rolex inclusief. De Seiko heeft stukken meer charme, die bewonder ik daadwerkelijk nog gedurende de dag.
Ik herken het. Zoals het licht door het gebolde saffier op de sunburst wijzerplaat valt maakt het altijd weer een genot om te bekijken.
Als je afscheid wilt nemen van je stalen band, dan hoor ik het graag!
Ik heb beide gehad, uiteindelijk vond ik de SBDC051 meer karakter hebben. Dus weg met de SPB147. Het is een mooi comfortabel horloge maar persoonlijk hou ik van de details van de SBDC051, De zwart gelakte bezel, de mooie spiegel rand van de lumeplots. En de prachtige Zaratsu polish van de smalle lijn langs de zijkant. Het is daardoor voor mij één van de laatste "oude"Seiko modellen van voor de prijsverhoging.