62MAS Only!

Toch vette combinatie met die band! En hoe deze wijzerplaat speelt met het licht is echt werkelijk prachtig!

Ik vind het glas van dit model sowieso iets aparts in positieve zin, het ziet er zo extreem helder uit.

2 likes

Kijk aub naar Steward ook, levertijd is echt prima in orde, en persoonlijk vind ik ze vele malen mooier en prettiger dan Erika’s.

2 likes

Thanks voor de tips @flipper en @Chlorophyl. Ik ga me er eens verder in verdiepen.

1 like

De 62MAS is zo ontzettend mooi

Ik moet zeggen dat ik het wel erg jammer blijf vinden dat er geen stalen band bij de SJE093 zit.

Als iemand nog leuke tips heeft zijn die welkom.

Aquastar Deepstar II band past

1 like

Dank je! Dit is die beads of rice band? Niet helemaal mijn ding voor zon soort horloge.

Is er niet heel toevallig een sla017 eigenaar die een stalen band wil verkopen? :innocent:

1 like

Dit begint mijn favoriete duiker te worden. :grin: :raised_hands:

18 likes

Joh! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Spiegeltjes op de dial. :star_struck:

12 likes

Man man man :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

17 likes

Ik hou ervan om setjes te maken. :cowboy_hat_face: Ik vond dit wel een leuk setje van twee iconische Japanse duikers. De 62MAS uit 1965 is natuurlijk wel bekend. Maar de Citizen is misschien minder bekend. Deze Citizen Promaster in Titanium is een remake op het origineel uit 1977 onder de naam “Challenge Diver”.

Zo naast elkaar zie je al snel welke van de twee het duurdere horloge is. Maar toch vind ik het een leuk setje.

14 likes

7 likes

Ik gok dat de Seiko de duurdere is maar waar kan ik het aan zien? Overigens mooi setje!

1 like

Ik vind dat we dit topic moeten sluiten want ik ben verliefd op de 62MAS geworden en mijn portemonnee kan dat niet aan.

Stop it already

4 likes

Dankje. En ja, meer dan 5 keer zo duur als de Citizen. :upside_down_face: Toch wel heel erg in de afwerking. De Seiko is een duur horloge, maar ik vind dat je dat ook wel in de details ziet. Zoals de afwerking van wijzers, bezel, kast, datumvenster. Het is gewoon heel goed afgewerkt. De Citizen is ook heel goed en ik kan er weinig op aanmerken, maar het is gewoon een ‘goedkopere’ uitvoering.

Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat je voor de bijl gaat. :melting_face: Laat de liefde toe man! :heart_eyes:

6 likes

Ha ha ik heb een 200MM GMT en kijk hier nog steeds verlekkerd naar :hot_face:

1 like

Stuur eens foto van je Seiko gmt dan

Zell am See :austria:

16 likes