Aangezien jij zo lekker aan het stoeien bent met banden aan de SJE093 kan jij deze vraag misschien wel beantwoorden. Denk je dat de band van de Navigator Timer zou passen op de SJE093. De afstand tussen de lugs bij beide horloges is 19mm. Even een foto van het horloge met de band:
Poehee! Durf het niet niet met zekerheid te zeggen maar het ziet er veelbelovend uit. Wanneer komt je SJE?
Als alles goed gaat zondag
Dat denk ik ook! Heb jij hier nou weer de originele band eromheen?
Nee dit is de Joseph Bonnie/Wolbrook tropic. Ik blijf wisselen!
Hier ook eens een wissel. Geprofiteerd van de Delugs Black Friday verkoop en eens en CTS tropic aangeschaft. Ik ging eerst voor zwart gaan, maar toen dacht ik waarom niet eens wat anders
Wat denken jullie?
- Yay
- Nay
Keuze genoeg in de zwarte tropics, dat is een feit. Ik heb al zwarte Oris tropic al op mijn 65, dus nu even wat anders
Maar wat is dan het nadeel van die originele band? Ik hoor zowel positieve als negatieve verhalen.
Dat mindert, ik heb die van mij afgelopen zomer vaak gedragen op de OEM en het is al stukken beter nu.
Het is een comfortabele band, maar dik en lang en de sluiting en metalen keeper zijn nogal lomp. Met korte mouwen in de zomer had ik er geen moeite mee, maar wat eleganter is wel fijner
Heb nog een volledig nieuwe Aquastar BOR band liggen, kost €240,- met verzendkosten ik ga hem niet gebruiken. Is 19mm mocht iemand een stalen band voor de SJE093 willen… Pb me.
Lekker hoor! Gefeliciteerd. En, eerste indruk?
Dank je wel! Ja, erg goed! Prachtig horloge inderdaad. Band inderdaad erg stug en erg lang, maar het stoort me (nog) niet. Nu wel op zoek naar een mooie passende stalen en een goede tropic band.
Dankjewel! Welk adviseer je? Liefst uit de EU.
Die komt dus uit de US? Hoe lang heb je daar op moeten wachten?
Europa, is Frans. Paar dagen.
Maar de prijs in Dollars?