Absoluut een mooie!!
Nog steeds tevreden met de stalen band dus zie ik!
Ja mooi hè. Deze en de Tropic zijn eigenlijk de enige banden die ik er op zet. Ik hou wel van afwisseling maar ik heb nog niet echt iets anders gezien dat er echt heel mooi bij is. De MN band gebruik ik eigenlijk helemaal niet meer. Misschien van de zomer weer.
Erg mooi inderdaad. Toch zou ik graag een originele Seiko band hebben.
Is er ondertussen misschien iemand die een SLA017 band in de verkoop heeft? Ik overweeg nog steeds de sje093 te verkopen omdat er geen stalen band voor is.![]()
En dat is ook terecht! Maar wil weer wat anders en eigenlijk niet extra in de hobby stoppen
. En dat horloge is sowieso al meer dan ik wil uitgeven, dus daarom ook niks definitief. Dit horloge is in zeer goede staat en waarschijnlijk niet meer terug te vinden, dus dat doet me al twijfelen…
Deze Sje099 ruim anderhalf jaar in bezit. Draag deze niet heel vaak. Soms denk ik wel eens om weer te wisselen.
Maar tegelijk denk ik wat dan? Misschien een Grand Seiko? Maar ook zoiets van wat schiet ik ermee op. Deze is gewoon dikke prima
Of is dit de verzadiging in de ‘hobby’?
Ik had deze alleen nog maar op Seiko foto’s gezien. Prachtig horloge, waauw! De blauwe bezel toont hier bijna zwart?